ستارگان بلای جان کلوپ، گل‌نزن‌ها معضل لیورپول

دو مهاجم لیورپول در امتیازات از دست رفته تیم کلوپ مورد انتقاد هستند و می‌توان گفت تقریباً شانس قهرمانی این فصل تیم‌شان را به باد دادند.
کدخبر (122133) | 13 دی 1401 | ساعت 17:16
0 44
ستارگان بلای جان کلوپ، گل‌نزن‌ها معضل لیورپول
دو مهاجم لیورپول در امتیازات از دست رفته تیم کلوپ مورد انتقاد هستند و می‌توان گفت تقریباً شانس قهرمانی این فصل تیم‌شان را به باد دادند.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از اتمام مسابقات جام جهانی قطر و از سرگیری مجدد مسابقات باشگاهی، لیورپول از سری تیم‌هایی‌ست که شدیداً با افت مواجه شده و این افت فاحش در اکثر بازی‌های آنها به شدت مشهود است. یورگن کلوپ مربی صاحب سبک آلمانی که در این تیم موفق به شکست طلسم سه دهه‌ای قهرمانی لیگ شد و لیورپول را به قهرمانی اروپا هم رساند در این فصل و خصوصا بعد از جام جهانی با معضلی سخت مواجه شده، افت ستارگان تعیین کننده لیورپول. بیش از هرکدام از بازیکنان لیورپول محمد صلاح و خرید ابتدای فصل سرخ‌ها، نونیز که بنا بود با هالند، خرید سیتی رقابت کند در امتیازات از دست رفته تیم کلوپ مورد انتقاد هستند و می‌توان گفت تقریباً شانس قهرمانی این فصل تیم‌شان را به باد دادند.

عملکرد مهاجمان ليورپول

نکته قابل توجه‌تر در مورد این دو مهاجمان لیورپول است که در این فصل پریمیرلیگ هیچ بازیکنی به اندازه آن‌ها در موقعیت مسلم گلزنی تیمش را ناامید نکرده. محمد صلاح با ۱۲ مرتبه و داروین نونیز با ۱۶ مرتبه تلف کردن موقعیت گل در صدر لیست این آمار سیاه هستند و نکته جالب توجه‌تر در مورد لیورپول این است که آن‌ها در طول فصل و تا به اینجا موفق به زدن ۲۸ گل شده‌اند؛ دقیقاً به تعداد موقعیت‌های به هدر رفته توسط نونیز و صلاح‌..!! حال باید دید مرد آلمانی برای ادامه مسابقات و همینطور بازی‌های UCL چه تدبیری برای افت فاحش ستارگان خط حمله خودش خواهد اندیشید و با چه نسخه‌ای سعی بر بیرون کشیدن ویروس گل‌نزدن از ساق پای مهاجمان کم‌دقت خودش خواهد داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...