فدراسیون کشتی: 3 برابر بودجه مان هزینه کرده ایم!

وزارت ورزش معتقد است که علی رغم بودجه 70 میلیاردی فدراسیون کشتی، 91 میلیون پول به آن ها تخصیص یافته است اما گفته های رئیس فدراسیون حکایت دیگری دارد.
کدخبر (122029) | 13 دی 1401 | ساعت 13:37
0 54
فدراسیون کشتی: 3 برابر بودجه مان هزینه کرده ایم!
وزارت ورزش معتقد است که علی رغم بودجه 70 میلیاردی فدراسیون کشتی، 91 میلیون پول به آن ها تخصیص یافته است اما گفته های رئیس فدراسیون حکایت دیگری دارد.

به گزارش سرخ نیوز، روز گذشته (12 دی) محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در جمع خبرنگاران اعلام کرد که 70 میلیارد تومان برای فدراسیون کشتی تعیین شده که این فدراسیون 91 میلیارد پول گرفته است. این صحبت در حالی مطرح شد که چند ماه پیش علیرضا دبیر با پولادگر دچار چالش جدی بر سر بودجه کشتی شد. رئیس فدراسیون کشتی دلیل آن را هم صفر شدن بودجه این فدراسیون از سوی وزارت ورزش به دنبال مصوب شدن بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی برای کشتی عنوان کرد. فدراسیون کشتی: 3 برابر بودجه مان هزینه کرده ایم! در پی صحبت اخیر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان این سؤال مطرح می‌شود که کشتی سرانجام چه میزان بودجه دریافت کرده است؟ فدراسیون کشتی مدعی است تفاهم‌نامه‌ای که پولادگر از آن صحبت کرده را امضا کرده، اما این تفاهم‌نامه بین علیرضا دبیر و برنا فیروزی معاونت مالی وزارت ورزش به امضا رسیده است. از ابتدای سال 1401 تاکنون، کشتی از محل بودجه‌اش 96 میلیارد تومان دریافت کرده که 70 میلیارد آن از ردیف بودجه مجزایی بوده که مجلس از تبصره 14 به کشتی اختصاص داده و از محل بودجه فدراسیون کشتی در وزارت ورزش نیز تا امروز 26 میلیارد تومان به این فدراسیون پرداخت شده است. فدراسیون کشتی: 3 برابر بودجه مان هزینه کرده ایم! این 26 میلیارد تومان از محل همان 41 میلیارد تومانی بود که دبیر آن روزها عنوان می‌کرد معاون ورزش قهرمانی به خاطر اختصاص بودجه مجلس، جلوی آن را گرفته و در همین زمینه نیز مجمع فوق‌العاده تشکیل داد. کشتی در شرایطی تا امروز (13 دی) 96 میلیارد تومان بودجه دریافت کرده که رئیس فدراسیون مدعی است 250 میلیارد تومان هزینه کرده و اعتقاد دارد بودجه دریافتی، یک سوم هزینه‌های این رشته تا امروز بوده که فدراسیون از محل درآمدهای خودش آن را تأمین کرده است. تا امروز هیچ سفر و تورنمنتی در کشتی به دلیل عدم تأمین اعتبار لغو نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...