رویای بارسایی ها بر باد رفت! ؛ مسی در یک قدمی تمدید با PSG

باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد تمدید قرارداد یکساله ای را به لیونل مسی پیشنهاد داده که گویا مورد موافقت این بازیکن هم قرار گرفته است.
کدخبر (121974) | 13 دی 1401 | ساعت 11:51
0 59
رویای بارسایی ها بر باد رفت! ؛ مسی در یک قدمی تمدید با PSG
باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد تمدید قرارداد یکساله ای را به لیونل مسی پیشنهاد داده که گویا مورد موافقت این بازیکن هم قرار گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، مدیران باشگاه پاری سن ژرمن از مدتی قبل مذاکرات‌شان با نمایندگان لیونل مسی برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده بودند. قرارداد این ستاره آرژانتینی با این باشگاه در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و پیشنهادی برای تمدید قرارداد یک ساله تا تابستان 2024 به این بازیکن ارائه شده است. حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که تمدید قرارداد مسی با پاری سن ژرمن قریب الوقوع است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دو طرف در همین هفته قرارداد جدیدی را به امضا خواهند رساند. گفته می‌شود که این بازیکن مشتاق است که فوتبالش را در سطح اول اروپا ادامه دهد و با بازگشت به تمرینات پی اس جی موافقت نهایی‌اش با تمامی موارد این قرارداد را به مدیران این باشگاه فرانسوی اعلام خواهد کرد. رویای بارسایی ها بر باد رفت! ؛ مسی در یک قدمی تمدید با PSG یکی از دلایل عجله مدیران پی اس جی برای امضای هرچه سریع‌تر قرارداد با مسی این است که پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از احتمال بازگشت او به بارسلونا خبر داده بودند. مدیران این باشگاه و همچنین ژاوی نیز بارها از علاقه‌شان به همکاری دوباره با او صحبت کرده بودند و این موضوع باعث نگرانی مدیران پی اس جی شده بود. مارکا همچنین مدعی شده است که اولین پیشنهاد پی اس جی برای تمدید قرارداد مسی در ابتدای فصل 23-2022 به او ارائه شده بود و این بازیکن فرصت این را داشت که در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی این پیشنهاد را به صورت کامل بررسی کند. مسی که این هفته به تمرینات تیمش باز‌ خواهد گشت قرار است در تاریخ 19 ژانویه به همراه پاری سن ژرمن در دیداری دوستانه روبروی النصر قرار بگیرد که حالا از حضور کریستیانو رونالدو در ترکیبش بهره می‌برد و این شاید آخرین رویارویی این دو بازیکن در مستطیل سبز باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...