فدرر بازگشت به استرالیا را رد کرد!

گفته می شود که راجر فدرر در مسابقات آزاد استرالیا در سال 2024 حضور خواهد داشت.
کدخبر (122079) | 13 دی 1401 | ساعت 16:03
0 88
فدرر بازگشت به استرالیا را رد کرد!
گفته می شود که راجر فدرر در مسابقات آزاد استرالیا در سال 2024 حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، راجر فدرر تنیسور بازنشسته سوئیسی که شش بار قهرمان اوپن استرالیا شده، رسما دعوت حضور در مسابقات تنیس استرالیا را رد کرد و با این حساب فدرر در اولین گرنداسلم سال 2023 حضور نخواهد داشت. این تنیسور سوئیسی در طول سال‌های گذشته همیشه حضور ثابتی در گرند اسلم ملبورن داشته و از سال 2000 تا 2020 در تمامی دوره‌ها شرکت کرده است. با این حال او به دلیل مشکلات بوجود آمده از مصدومیت، نتوانست در مسابقات سال‌های 2021 و 2022 شرکت کند. این بازیکن 41 ساله شش عنوان از 20 عنوان گرند اسلم خود را در استرالیا به دست آورد، که از این حیث پس از نواک جوکوویچ با 9 قهرمانی، در رده دوم پرافتخارترین بازیکنان این مسابقات قرار دارد.

تلاش های بی سرانجام برای بازگشت فدرر

به گزارش سیدنی مورنینگ هرالد، فدراسیون تنیس استرالیا تلاش بی‌وقفه‌ای داشت تا شماره یک سابق جهان را برای حضور در مساباقت ملبورن پارک که قرار است از 16 ژانویه آغاز شود، متقاعد کند. با این حال، فدرر تصریح کرد که ترجیح می‌دهد روزهای اولیه پس از بازنشستگی خود را در خانه با خانواده‌اش سپری کند. فدرر بازگشت به استرالیا را رد کرد! تلاش‌ها برای متقاعد کردن قهرمان 20 دوره گرند اسلم برای حضور در اولین تورنمنت بزرگ سال 2023 در جام لاور 2022، در جریان مسابقه خداحافظی بازیکن سوئیسی آغاز شد. یک مقام تنیس استرالیا به هرالد گفته است:
"فرش قرمز خوشامدگویی همیشه برای راجر پهن خواهد شد".

مسابقات آزاد استرالیا 2024 با حضور راجر فدرر؟

اگرچه این بار تلاش برگزارکنندگان برای بازگرداندن فدرر کارساز نبوده اما آنها مطمئن هستند که فدرر در مسابقات آزاد استرالیا در سال 2024 حضور خواهد داشت. آنها قصد دارند این رویداد را بزرگ و به یاد ماندنی کنند زیرا دو دهه از اولین قهرمانی از شش جام مهم او در استرالیا می‌گذرد. در سال 2018 راجر فدرر برای آنکه به ششمین قهرمانی خود در ملبورن دست پیدا کند زیر سقف بسته استادیوم راد لیور به بیش از سه ساعت زمان نیاز داشت. او بدین ترتیب توانست بیستمین قهرمانی گرند اسلم خودرش را جشن بگیرد. این آخرین قهرمانی تنیسور سوئیسی در مسابقات گرنداسلم بود که البته در آن زمان فدرر را به عنوان برترین تنیسور تاریخ معرفی کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...