نگرانی عربستانی ها بابت بروز حادثه در مراسم معارفه رونالدو

مقامات عربستانی نگرانی شلوغی احتمالی مراسم معارفه رونالدو که قرار است امروز برگزار شود هستند. مشکلی که ممکن است خطرات زیادی را به وجود بیاورد.
کدخبر (121969) | 13 دی 1401 | ساعت 11:41
0 48
نگرانی عربستانی ها بابت بروز حادثه در مراسم معارفه رونالدو
مقامات عربستانی نگرانی شلوغی احتمالی مراسم معارفه رونالدو که قرار است امروز برگزار شود هستند. مشکلی که ممکن است خطرات زیادی را به وجود بیاورد.

به گزارش سرخ نیوز، پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر، این تیم عربستانی در صدر اخبار دنیای فوتبال قرار گرفته است. انتقالی شگفت انگیز که هنوز خیلی ها آن را باور ندارند. اما فوق ستاره پرتغالی تصمیم گرفت تا به فوتبالش در آسیا و این تیم سعودی ادامه دهد. کاپیتان تیم ملی پرتغال با انتقالی 2 و نیم فصلی و به مبلغ 200 میلیون یورو برای هر فصل، شب گذشته وارد ریاض شد و اکنون همه در انتظار برگزاری مراسم معارفه رونالدو هستند. مدیریت باشگاه النصر از آماده سازی ورزشگاه مرسول پارک (استادیوم خانگی النصر) و برگزاری جشنی برای پذیرایی از ستاره پرتغالی و مراسم معارفه او با حضور 30 هزار هوادار خبر داد. نگرانی عربستانی ها بابت بروز حادثه در مراسم معارفه رونالدو در همین خصوص، روزنامه المیدان فاش کرد که مدیریت باشگاه النصر 30 هزار هوادار را شناسایی کرده است که اجازه حضور در مراسم معارفه رونالدو در مرسول پارک را دارند و بلیت آن به قیمت 15 ریال سعودی به هواداران ارائه شده است. این روزنامه ادامه داد لیست های انتظار و ثبت نام کنندگان برای بلیت های پذیرایی از رونالدو، از مرز 100 هزار نفر فراتر رفت، در حالی که ظرفیت ورزشگاه مرسول پارک تنها نزدیک به 30 هزار نفر است. مدیریت النصر و شرکت الوسائل که از اسپانسرهای اصلی این باشگاه به شمار می رود، از ترس هرگونه هجوم دسته جمعی هواداران به مرسول پارک در هنگام برگزاری معارفه رونالدو، قصد دارد تا تدابیر شدید امنیتی را در اطراف استادیوم برپا کند. نگرانی عربستانی ها بابت بروز حادثه در مراسم معارفه رونالدو مسئولین عربستانی نگران هستند که طرفدارانی بیش از ظرفیت ورزشگاه برای دیدن رونالدو روانه مرسول پارک شوند و این مسئله، منجر به بروز برخی اتفاقات پیش بینی نشده گردد. شایان ذکر است که رونالدو امروز سه شنبه تحت معاینات پزشکی قرار می گیرد و سپس با حضور در ورزشگاه النصر و بازدید از آن، با رودی گارسیا سرمربی فرانسوی تیم دیدار خواهد کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...