پیام آرژانتینی ها: لئو در جام جهانی 2026 بازی کن!

بازیکنان و هواداران تیم ملی آرژانتین در تلاش هستند تا لیونل مسی را برای بازی در جام جهانی 2026 متقاعد کنند.
کدخبر (122014) | 13 دی 1401 | ساعت 13:20
0 119
پیام آرژانتینی ها: لئو در جام جهانی 2026 بازی کن!
بازیکنان و هواداران تیم ملی آرژانتین در تلاش هستند تا لیونل مسی را برای بازی در جام جهانی 2026 متقاعد کنند.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی پیش از جام جهانی 2022 قطر اعلام کرده بود که این آخرین حضور او در این مسابقات است و حتی گفته شده بود که او قصد خداحافظی از دیدارهای ملی را دارد. با این حال قهرمانی در این رقابت‌ها نظر او را تغییر داد و این بازیکن تصمیم گرفت که همچنین به حضورش در ترکیب تیم ملی آرژانتین به عنوان قهرمان جهان ادامه دهد. حالا به نظر می‌رسد که بازیکنان آرژانتین هم در تلاش هستند تا او را متقاعد کنند که در جام جهانی 2026 که قرار است در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود همچنان در ترکیب این تیم حضور داشته باشد. پیام آرژانتینی ها: لئو در جام جهانی 2026 بازی کن! مک آلیستر در این باره گفت:

« ما نمی‌خواهیم لئو از تیم ملی برود. او گفته بود که این آخرین جام جهانی او است اما ما چنین چیزی را نمی‌خواهیم. ما می‌خواهیم او با ما بماند. او هم از این موضوع باخبر است. بنابراین باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.»
این بازیکن با اشاره به ارتباط خوب بین مسی و بازیکنان آرژانتین اظهار داشت:
«او روز گذشته پیامی برای ما ارسال کرد و آرزو کرد سال خوبی داشته باشیم. او بسیار از ما سپاسگزار است. مسی شایسته این قهرمانی بود. این تنها جامی بود که او نداشت و حالا به آن رسیده است. من واقعا خوشحالم که به او و تیم برای این قهرمانی کمک کردم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...