کلکسیون لاکچری ستاره MMA ؛ رونمایی مک‌ گرگور از یک ساعت رولکس جدید

مک‌ گرگور به زودی برای مبارزات گرانقیمت MMA به UFC بازخواهد گشت و این بدان معناست که کلکسیون ساعت‌های او در سال‌های آینده بزرگ‌تر خواهد شد.
کدخبر (122126) | 13 دی 1401 | ساعت 18:01
0 120
کلکسیون لاکچری ستاره MMA ؛ رونمایی مک‌ گرگور از یک ساعت رولکس جدید
مک‌ گرگور به زودی برای مبارزات گرانقیمت MMA به UFC بازخواهد گشت و این بدان معناست که کلکسیون ساعت‌های او در سال‌های آینده بزرگ‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانر مک‌گرگور ستاره UFC اخیرا مدت زمانی که را که در تعطیلات و بین مسابقات با خانواده سپری می‌کند، از طریق مستندی به تصویر کشیده و در آن ماشین‌ها، لباس‌های طراحی شده و اسب‌های سواری‌اش را نشان می‌دهد. او که به شدت به ساعت علاقه دارد، از هدیه کریسمس امسال خود بسیار خوشحال بود و این خوشحالی را به هر شکل ممکن نشان داد. این هدیه ساعت جدید رولکسی بود که او در یک سری پست‌های عجیب و غریب اینستاگرامی به نمایش گذاشت. مک‌گرگور مشهورترین چهره کشور ایرلند است. این ورزشکار 34 ساله در چندین عکس ساعت جدیدش را برای هوادارانش به نمایش گذاشت و زیر آنها نوشت:

"یک هیولا در من وجود دارد. رولکس جدید.”
در این عکس‌ها مک‌گرگور یک ساعت رولکس به رنگ سبز به دست دارد که دارای طلای زرد 18 عیار است و با الماس‌های تراش درخشان ست شده است. این ساعت که در سال 2022 معرفی شده، دارای صفحه سبز رنگ با اعداد رومی زرد طلایی به عنوان نشانگر ساعت است. با این حال ستاره UFC در حالی که رولکس جدیدش را به نمایش می‌گذارد، با قرار دادن دستانش در دور گلویش، طرفداران را نگران کرده است. این اولین ساعت مچی تقویمی است که روز هفته را به طور کامل در یک پنجره قوسی شکل در ساعت 12 نشان می‌دهد و به احتمال زیاد قیمت آن بین 50 تا 65 هزار پوند است. چندی پیش مشخص شد که نورماگومدوف از طرفداران مک‌گرگور بوده است.

ارزان ترین ساعت کلکسیون مک‌ گرگور

در حالی که برای اکثر مردم این مقدار پول قابل توجه است، اما در واقع این یکی از ارزان‌ترین ساعت‌های کلکسیون اوست که میلیون‌ها پوند ارزش دارد. او صاحب ساعت Jacob & Co Astronomia Tourbillon Baguette است که حدود 840 هزار پوند قیمت دارد و کمی ارزانتر از ساعت دیگر او به نام Patek Philippe Annual Calendar Chronograph است که حدود 900 هزار پوند ارزش دارد. با این حال ساعت 1.91 میلیون پوندی Jacob & Co Rasputin Diamond Minute Repeater او در واقع از مجموع هر دو ساعت قیمت بیشتری دارد و بسیار گرانتر از بقیه کلکسیون او است. مک گرگور به وضوح از طرفداران ساعت‌های برند Patek Philippe است، زیرا او سه ساعت دیگر دارد که مجموعاً 315 هزار پوند قیمت دارند و همچنین چند ساعت رولکس که ارزشی حدود 426 هزار پوند برای او به ارمغان می آورد. ساعت 515 هزار پوندی Jacob & Co Astronomia Casino دارای چرخ رولت است و مطمئناً تعاملی ترین ساعت از این دسته است. مک‌گرگور از زمانی که در ژوئیه 2021 در UFC 264 از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی فاجعه‌بار شد، دور از میادین بوده است، اما این امر مانع از خرید ساعت‌های جدید او نشده است. او به زودی برای مبارزات گرانقیمت MMA به UFC بازخواهد گشت و این بدان معناست که کلکسیون ساعت‌های او در سال‌های آینده بزرگ‌تر خواهد شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...