آخرین آرزوی پله ؛ من را در طبقه نهم گورستان دفن کنید!

هواداران فوتبال برزیل و پله، در روزهای اخیر برای ادای احترام به این اسطوره فقید فوتبال به گورستان ecumenical necropolis هجوم آورده‌اند.
کدخبر (122147) | 13 دی 1401 | ساعت 17:28
0 158
آخرین آرزوی پله ؛ من را در طبقه نهم گورستان دفن کنید!
هواداران فوتبال برزیل و پله، در روزهای اخیر برای ادای احترام به این اسطوره فقید فوتبال به گورستان ecumenical necropolis هجوم آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جسد پله در طبقه نهم قبرستانی مشرف به ورزشگاه محبوبش سانتوس آرام گرفت. اسطوره فوتبال برزیل که هفته گذشته پس از سالها مبارزه با سرطان روده بزرگ در سن 82 سالگی درگذشت، در ورزشگاه اوربانو کالدیرا در سائوپائولو دفن شد؛ جایی که او گل‌های زیادی به ثمر رساند و خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران معرفی کرد.

راز دفن پله در طبقه طبقه نهم ecumenical necropolis گورستان چیست؟

پس از درگذشت پله، تابوت پله امروز پیش از تدفین خصوصی خانوادگی در خیابان‌های شهر به حرکت درآمد تا مردم برزیل برای آخرین بار به اسطوره فوتبال خود ادای احتراما کنند. به گزارش میرور پله پیش از مرگ تصمیم گرفته بود که در معرض دید زمین فوتبال سابقش دفن شود و خانواده او به این آرزو احترام گذاشتند. پله در یک مقبره عمودی در طبقه نهم قبرستان Memorial Necropole Ecumenica در شهر محبوبش دفن شد خواهد آمد. پله به خاطر شماره پیراهن پدرش دوندینو طبقه نهم را انتخاب کرده بود. ecumenical necropolis گورستان پله / یکی از عجیب ترین های دنیا!

هجوم هوادران پله به گورستان ecumenical necropolis

پله می‌خواست با این کار به پدر و مربی فقید خود که در سال 1996 درگذشتند، ادای احترام کند. بدین ترتیب خانه ابدی او در بلندترین قبرستان عمودی جهان جای گرفت و این بدان معنا است که پله همیشه به شهر سانتوس نیز متصل خواهد بود. گورستان Memorial Necropole Ecumenica در سال 1983 ساخته شد و دارای بیش از 14000 مقبره و همچنین یک باغ گرمسیری، رستوران و یک موزه اتومبیل‌های کلاسیک است. دوستان پله می‌گویند او به این دلیل که این گورستان صلح و آرامش معنوی را منتقل می‌کرد و شبیه یک قبرستان نبوده، آن را انتخاب کرده است. هواداران فوتبال برزیل و پله، در روزهای اخیر برای ادای احترام به این اسطوره فقید فوتبال به این گورستان هجوم آورده‌اند. با این حال امروز این گورستان برای انجام بهتر مراسم خاکسپاری توسط پلیس پلمپ شد. اگرچه بسیاری از جزئیات مربوط به مراسم مخفی نگه داشته شد، اما با برگزاری مراسم مشخص شد که تابوت او یک رنگ طلایی خاص داشته و چندین حکاکی از تصاویر نمادین پله در دو طرف آن وجود داشته است. کشور برزیل در این هفته سه روز عزای ملی برای تنها فوتبالیستی که تا به حال سه جام جهانی را فتح کرده و مردی که از ورزش فراتر رفته و به نمادی جهانی تبدیل شده، اعلام کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...