رقابت جذاب سرخابی ها با گل گهر

با شکست سپاهان مقابل پیکان، سه تیم در هفته پایانی برای قهرمانی در نیم فصل تلاش خواهند کرد. 
کدخبر (121943) | 13 دی 1401 | ساعت 11:12
0 49
رقابت جذاب سرخابی ها با گل گهر
با شکست سپاهان مقابل پیکان، سه تیم در هفته پایانی برای قهرمانی در نیم فصل تلاش خواهند کرد. 

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با برتری پرسپولیس مقابل گل گهر و توقف سایر مدعیان در هفته چهاردهم لیگ برتر، صدر جدول همچنان سرخ ماند تا مسابقات پایانی نیم فصل به اوج حساسیت خود برسد. با شکست شاگردان مورایس مقابل پیکان این تیم شانس صدرنشینی را از دست داد و باید تا شروع نیم فصل دوم صبر کند. اما رقابت بین سه تیم دیگر یعنی پرسپولیس، استقلال و گل گهر ادامه خواهد داشت و باید دید کدام تیم در روز پنجشنبه قهرمان نیم فصل می شود؟

پرسپولیس

صدرنشین فعلی لیگ برتر در هفته پایانی میزبان تیم اوج گرفته نساجی خواهد بود؛ تیمی که هدایت آن را دستیار سابق گل محمدی برعهده دارد. حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود نتایجی فراتر از انتظار با نساجی داشته و تیمی را که در فصول گذشته معمولا فانوس بدست بود در جمع تیم های بالای جدول قرار داده است. به طوری که این تیم، هم اکنون با کسب ۲۰ امتیاز در رتبه پنجم لیگ برتر قرار دارد و برای کسب سهمیه تلاش می کند.

نساجی هفته گذشته تیم تراکتور را با دو گل شکست داد و حریف آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود. با این وجود شاگردان گل محمدی امید زیادی دارند تا نتایج خوب گذشته را مقابل این تیم در آزادی تکرار کنند. از جایی که آن ها دو امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول دارند، سرنوشت شان قهرمانی شان در نیم فصل دست خودشان است. ناگفته نماند که پرسپولیس در حال حاضر ۲۹ امتیازی است و با کسب یک تساوی مقابل نساجی می تواند صدرنشین بماند. مگر این که در بازی استقلال و تراکتور اتفاق عجیبی رخ داد و شاگردان ساپینتو‌ بتوانند بیش از سه گل در تبریز بزنند.

رقابت جذاب سرخابی ها با گل گهر

استقلال

با این که تیم فوتبال استقلال پس از شروع مجدد لیگ روند پرنوسانی در لیگ برتر داشته اند، اما همچنان پس از پرسپولیس مدعی اصلی کسب قهرمانی به شمار می روند. آبی ها در دربی مقابل پرسپولیس متوقف شدند، سپس برابر نفت آبادان به برتری رسیده و در هفته ای که گذشت در خانه مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسیدند.

آن‌ها این هفته باید در تبریز مقابل تراکتور به میدان بروند؛ تیمی که مثل استقلال در هفته های گذشته نوسان داشته و با سرمربی جدید خود یک برد، یک مساوی و یک باخت داشته و هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رتبه هشتم است. برد تراکتور این تیم را تا رتبه پنجم بالا خواهد برد و شکست استقلال منجر به سقوط این تیم تا رتبه چهارم. آبی ها حتی اگر در هفته پایانی نیم فصل پیروز شوند باز هم باید منتظر نتیجه گیری نساجی مقابل پرسپولیس بمانند. 

رقابت جذاب سرخابی ها با گل گهر

 گل گهر سیرجان

سیرجانی ها پس از شکست خانگی مقابل پرسپولیس باید به مصاف تیم قعرنشین صنعت نفت آبادان بروند. روی کاغذ شانس برد شاگردان قلعه نویی در این بازی زیاد است و آن ها اگر بتوانند در آبادان‌ با دست پر خارج شوند، می توانند خود را یک رده بالاتر بکشند. این در صورتی است که سپاهان مقابل مس کرمان امتیاز دهد. البته گل گهر یک بازی عقب افتاده در لیگ برتر دارد که اگر بتواند آلومینیوم اراک را شکست دهد چه بسا حتی در صورت ناکامی سرخابی ها در هفته پایانی به صدر برسد. باید دید تکلیف قهرمان در هفته پایانی نیم فصل مشخص می شود یا در دیدار عقب افتاده هفته سیزدهم آلومینیوم- گل گهر مشخص خواهد شد؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...