هیجان در 2023، فصل نقل و انتقالات جولانگاه بازیکنان آزاد

یکی از این جذابیت‌های نقل و انتقالات، بازیکنان آزاد هستند که بدون شک از این بابت نقل و انتقالات پیش رو در لالیگا و لیگ جزیره، از سری جذاب‌ترین‌ها خواهد بود.
کدخبر (122166) | 13 دی 1401 | ساعت 19:49
0 79
هیجان در 2023، فصل نقل و انتقالات جولانگاه بازیکنان آزاد
یکی از این جذابیت‌های نقل و انتقالات، بازیکنان آزاد هستند که بدون شک از این بابت نقل و انتقالات پیش رو در لالیگا و لیگ جزیره، از سری جذاب‌ترین‌ها خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، فصل نقل و انتقالات، همانند مسابقات برای طرفداران تیم‌های فوتبال پر از هیجان و جذابیت است. یکی از این جذابیت‌ها بازیکنان آزادی هستند که بدون احتیاج به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه به تیم‌های دیگر می‌پیوندند و بدون شک از این بابت نقل و انتقالات پیش رو از سری جذاب‌ترین‌ها خواهد بود.

بازیکنان آزاد در لالیگای اسپانیا

در لالیگای اسپانیا ستارگان زیادی به پایان قرارداد خودشان نزدیک می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها کریم بنزما و سرخیو بوسکتس کاپیتان‌های رئال و بارسا هستند. البته نفرات دیگری هم مثل ممفیس دیپای و مارکو آسنسیو هم در پایان فصل بازیکن آزاد هستند اما تمایل باشگاه‌هایشان به حفظ آن‌ها کم است، احتمالاً فصل آینده در سایر لیگ‌ها توپ خواهند زد.

بازیکنان آزاد در لیگ جزیره

لیگ جزیره هم دو‌نماینده بزرگ در این لیست دارد، رابرت فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول و جورجینیو ستاره خط میانی چلسی که هر دو باشگاه هم باتوجه به خواهان‌های بازیکنانشان کار سختی برای تمدید با این دو ستاره خواهند داشت. خصوصاً که بارسلونا برای تقویت خط میانی خودش حساب ویژه‌ای روی هافبک ایتالیایی چلسی باز کرده. لوشامپیونه فرانسه که به لطف PSG این فصل یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال را در خود می‌بیند قطعاً در فصل نقل و انتقالات هم با جاذبه و حاشیه‌های زیادی همراه خواهد بود. خصوصاً که لیونل مسی و سرخیو راموس هردو در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد و زمزمه‌هایی مبنی بر حضورشان در عربستان به گوش می‌رسد. در کل و علاوه‌بر نفرات بالا دیگر ستارگانی مانند میلان اشکرینیار، تلمانس و زاها هم در پایان فصل بازیکن آزاد هستند و باید دید مدیران کدام یک از تیم‌های مطرح اروپا در این برکه پر از ماهی با تور پر تر به سراغ باشگاه‌های خودشان خواهند رفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...