گلر دوم بارسلونا مجوز بازی ندارد!

"اینیاکی پنیا" دروازه‌بان دوم بارسلونا، با حکم فدراسیون فوتبال این کشور مجوز بازی برابر اینترسیتی در کوپا دل ری را ندارد.
کدخبر (122071) | 13 دی 1401 | ساعت 14:57
0 72
گلر دوم بارسلونا مجوز بازی ندارد!
"اینیاکی پنیا" دروازه‌بان دوم بارسلونا، با حکم فدراسیون فوتبال این کشور مجوز بازی برابر اینترسیتی در کوپا دل ری را ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، بارسلونا فردا در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری باید به مصاف اینترسیتی برود. دیداری که در آلیکانته برگزار خواهد شد و بارسلونا فردا راهی این شهر می شود. ژاوی ساعتی پیش فهرست تیمش برای این بازی را اعلام کرد و در نشست خبری خود نیز گفت که تصمیم دارد از اینیاکی پنیا، گلر دوم بارسا، در ترکیب اصلی استفاده کند اما فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسلونا اعلام کرده است که پنیا شرایط حضور در ترکیب را ندارد چرا که طبق قانون، بازیکن بالای 23 سال حتما باید نامش در فهرست تیم اول باشگاه باشد در حالی که پنیا عضو تیم دوم بارسلوناست و دستمزد او نیز در سطح بازیکنان تیم دوم باشگاه است. ژاوی در این رابطه گفت که باشگاه در تلاش است که تا فردا نام پنیا در فهرست تیم اول ثبت شود و انتظار دارد این مشکل حل شود. ژاوی همچنین ابراز خوشبینی کرد که پنیا تا قبل از شروع بازی مجوز لازم را برای حضور در ترکیب بگیرد. پنیا که مارس گذشته 23 ساله شد، اول نوامبر 2022 در بازی برابر ویکتوریاپلژن نخستین بازی خود برای تیم اول بارسا را انجام داد و بازی فردا می تواند دومین حضور او در ترکیب بارسلونا باشد. اگر بارسا نتواند مدارک لازم را در اختیار فدراسیون قرار دهد، آرنائو تناس به جای پنیا درون دروازه قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...