لانسفورد: آینده مستر المپیا برای من است

درک لانسفورد گفت: من معتقدم که می‌توانم قهرمان بعدی باشم. این چیزی است که من به آن امیدوار هستم.
کدخبر (122319) | 14 دی 1401 | ساعت 12:06
3 873
لانسفورد: آینده مستر المپیا برای من است
درک لانسفورد گفت: من معتقدم که می‌توانم قهرمان بعدی باشم. این چیزی است که من به آن امیدوار هستم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، درک لانسفورد پس از نایب قهرمانی در کلاس اوپن مسابقات مستر المپیا 2022، در مصاحبه با فواد ابیاد، عملکرد خود را در این مسابقات تشریح کرد و اعلام کرد که قصد دارد به جای رقابت در آرنولد کلاسیک آینده، ضعف‌های خود را برای المپیک 2023 بهبود بخشد. او می‌گوید:

"من بلافاصله به تمرینات بدنسازی برگشتم و برای سال آینده آماده می‌شوم. می‌دانستم که این یک شروع جدید برای من است".

وقتی لانسفورد به قهرمانی مستر المپیا نزدیک شد

در طول فصل بدنسازی سال گذشته، تیتر بیشتر اخبار به درک لانسفورد اختصاص داشت. لانسفورد همچنین قهرمانی هادی چوپان را تبریک گفته بود. قهرمان سابق برنده المپیا 212 در ماه می به جای بیگ رامی در پیتسبورگ پرو 2022 ژست گرفت و طرفداران خود راشگفت‌زده کرد. پس از این نمایش، هنی رامبد رامبد نگران بود که لانسفورد نتواند با خیال راحت خود را برای دسته وزن 212 آماده کند. چند هفته بعد رئیس المپیا، دن سولومون، همین احساس را داشت و گفت که لانسفورد نمی‌تواند در این دسته موفقیتی داشته باشد. در ماه سپتامبر، درک دعوت ویژه برای رقابت در بخش آزاد مردان را پذیرفت و از این فرصت استفاده کرد. هنگامی که لانسفورد روی صحنه رفت، صدای نفس‌های حاضران در سراسر تئاتر زاپوس لاس وگاس شنیده می‌شد. تبدیل او از یک ورزشکار 212 به یک ورزشکار اوپن از لحظه‌ای که شروع به ژست گرفتن کرد، مشهود بود. در حالی که او نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند، در اولین حضور خود در اوپن به قهرمانی نزدیک شد و پس از هادی چوپان در رده دوم ایستاد. مقایسه فیگورهای لانسفورد و چوپان در مستر المپیا نشان می دهد نماینده کشورمان شایسته قهرمانی بود.

پهلوانان نمی میرند/ تبریک صمیمانه و دلنشین درک لانسفورد به هادی چوپان

درک لانسفورد: برای هادی چوپان خوشحالم

لانسفورد پس از اینکه در اولین تلاش خود نتوانست تاج را به دست بیاور و قهرمانی مستر المپیا را به چوپان واگذار کرد، نسبت به آینده بدنسازی خود خوشبین است.
"برای هادی خوشحالم. او سالها در این کار بوده است. مردم می‌گویند او باید قبلاً به یک قهرمانی المپیا می‌رسید. بنابراین من برای او خوشحالم. من در اولین حضور در اوپن المپیا دوم شدم و واقعاً نزدیک بود به قهرمانی برسم. فکر می‌کنم ما فقط یک امتیاز اختلاف داشتیم".
به جای رقابت در آرنولد کلاسیک 2023 در ماه مارس، لونسفورد و رامبد توافق کردند که زمان بیشتری صرف پیشرفت بدنی او کنند. لانسفورد که به آینده خود در مسابقات آزاد مردان خوشبین است، تمرینات و برنامه ریزی بازی برای سال آینده را متوقف نکرده است.
"من نمی‌دانم سال آینده کجا قرار می‌گیریم. من معتقدم که می‌توانم قهرمان بعدی باشم. این چیزی است که من به آن امیدوار هستم، این چیزی است که برای آن کار می‌کنم".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
آخه جوجه تو از قشنگی بدن چه میدونی، همه جای بدن به کنار فقط به جلویازوهاش نگاه کن در حد آماتور هست جلو بازوهاش، من نمیدونم کی این آدم با این بدن لندهور که حتی فیگور گیری بلد نیست رو نایب قهرمان مستر المپیا کرده؟!!!!! ....
کاربر سایت
04 شهریور 1402
خب معلومه هزار بار از هادی بدنش قشنگتره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
به امید خدا سال دیگه بازم هادی قهرمانه💙💙
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...