آخرین وضعیت مایکل شوماخر ؛ نبرد با بیماری هنوز ادامه دارد

آخرین وضعیت مایکل شوماخر 2023 ؛ خروج از کما و پنهان کاری خانواده
کدخبر (122318) | 14 دی 1401 | ساعت 12:45
0 2591
آخرین وضعیت مایکل شوماخر ؛ نبرد با بیماری هنوز ادامه دارد
بسیاری از طرفداران پیگیر سرنوشت مایکل شوماخر هستند؛ شما در این صفحه می توانید آخرین وضعیت مایکل شوماخر را دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در شرایطی که بسیاری از هواداران نگران سرنوشت مایکل شوماخر هستند؛ مایک شوماخر عکسی تاثیرگذار و ناراحت‌کننده از خود در کنار پدرش مایکل، اسطوره مسابقات فرمول یک جهان در شبکه‌های اجتماعی به انتشار گذاشته که نشان می‌دهد این راننده مطرح جهان که سابقه 7 قهرمانی در مسابقات فرمول یک را دارد، همچنان در بستر بیماری قرار دارد و به زندگی نباتی خود ادامه می‌دهد.

پسر قهرمان افسانه‌ای فرمول یک جهان، عکس خاطره‌انگیز را به مناسبت تولد 54 سالگی اسطوره رانندگی دنیا منتشر کرده است. شوماخر هنوز در حال بهبودی از آسیب مغزی وحشتناکی است که از سال 2013 در جریان یک حادثه اسکی در کوه‌های آلپ فرانسه متحمل شده بود.

با توجه به تمایل خانواده شوماخر برای مخفی نگه داشتن هرگونه اخبار در مورد وضعیت مایکل شوماخر او تا حد امکان، به‌روزرسانی‌های بسیار کمی در مورد وضعیتی که او در حال حاضر در آن قرار دارد، منتشر می‌شود.

با این حال فرزند 23 ساله او نتوانست عشق به پدرش را مخفی نگه دارد و با انتشار عکسی تولد وی را تبریک گفت. نبرد مایکل شوماخر با بیماری هنوز ادامه دارد

مایک شوماخر تولد پدرش را تبریک گفت

شوماخر پسر عکسی را از زمانی که پدرش هنوز یک پسر جوان بود، پست کرده است. او همچنین یک عکس قدیمی از راننده افسانه‌ای فرمول یک پشت فرمان ماشینش به اشتراک گذاشته و در کنار این دو عکس نوشت:

"تولد بهترین بابای دنیا مبارک. دوستت دارم!"

زمانی که شوماخر در سال 2013 هنگام انجام اسکی از پیست خارج شد و سقوط کرد و سرش به چند سنگ برخورد کرد، پسرش آنجا حضور داشت. در حالی که کلاه ایمنی این راننده آلمانی جان او را نجات داد، با این حال او همچنان برای زنده ماندن به دو عمل جراحی پزشکی نجات نیاز داشت که البته به دنبال آن یک دوره کمای طولانی مدت را از سر گذراند. نبرد مایکل شوماخر با بیماری هنوز ادامه دارد

پنهانکاری خانواده مایکل شوماخر

اگرچه شوماخر از ژوئن 2014 از کما خارج شده، اما با این حال اطلاعات کمی در مورد وضعیت فعلی او وجود دارد. همسرش کورینا ترجیح می‌دهد همه اخبار مربوط به آخرین وضعیت مایکل شوماخر را به عنوان وسیله‌ای برای محافظت از این ورزشکار، مخفی نگه دارد. کورینا در مستند نتفلیکس به نام شوماخر می‌گوید:

"ما سعی می‌کنیم خانواده‌ را همانطور که مایکل دوست داشت و هنوز هم دارد، شکل داده و به زندگی خود ادامه می دهیم. او همیشه می‌گفت، مسائل خصوصی، خصوصی است. برای من بسیار مهم است که او بتواند تا حد امکان از زندگی خصوصی خود لذت ببرد. مایکل همیشه از ما محافظت می‌کرد و اکنون ما از مایکل محافظت می‌کنیم".

مایک شوماخر خردادماه سال جاری دچار سانحه شد؛ اوکه اکنون 23 ساله است، قصد دارد پا جای پای پدر خود بگذارد و راننده فرمول یک شود. او در حال حاضر در مسابقات فرمول 2 شرکت می‌کند.


آخرین وضعیت مایکل شوماخر 2023

برای آنکه بهتر از آخرین وضعیت مایکل شوماخر 2023 آگاه شوید مطالب زیر را بخوانید؛

سرنوشت مایکل شوماخر / دوستان مایکل هم نمی توانند در مورد او صحبت کنند! - آبان 1402

دام که از سال 2008 خانواده شوماخر را به عنوان ویکل همراهی می کند درباره آخرین وضعیت مایکل شوماخر گفت: «همیشه بحث در مورد محافظت از مسائل خصوصی بود. البته، ما در مورد چگونگی امکان پذیر کردن آن بحث زیادی کردیم و در نظر گرفتیم که آیا گزارش نهایی در مورد سلامت مایکل ممکن است راه درستی برای انجام آن باشد یا خیر. بالاخره تصمیم گرفتیم گزارشی ندهیم چون در غیر این صورت باید مرتب این کار را ادامه می دادیم. می توانستیم تصور کنیم که رسانه‌ها بارها و بارها می‌پرسیدند، حالا او چطور است؟ یک، دو، سه ماه و سال ها بعد این پرسش ها قرار بود ادامه پیدا کند و خانواده مایکل نمی خواستند وارد چنین شرایطی شوند.»

دام در پایان عنوان کرد: «در واقع حتی دوستان مایکل هم نمی توانند پس از بازدید در مورد او صحبت کنند زیرا این یک ریسک بزرگ است. این به معنای افشای اطلاعات خصوصی خواهد بود و بنابراین، شخص ذی‌نفع می تواند در برابر افشای این اطلاعات خصوصی از خود دفاع کند، حتی اگر درز اطلاعات از آشنایان باشد.»

آخرین وضعیت مایکل شوماخر از زبان برادرش - دی ماه 1402

 رالف، برادر مایکل شوماخر در مصاحبه‌ای با مجله آلمانی بونته اظهار کرد که دوست دارد در صورت نیاز، در کنار خانواده مایکل باشد، اما آنها به برخی تماس های او هم پاسخ نمی دهند. حالا رالف ۴۸ ساله پذیرفته است: «وقتی به مایکل قدیم فکر می کنم، می بینم که زندگی گاهی اوقات ناعادلانه است.»

تنها چند روز پس از اینکه وکیل خانوادگی شوماخر درباره سرنوشت مایکل شوماخر توضیح داد چرا راننده مشهور هرگز گزارشی از وضعیت سلامتی خود پس از سانحه منتشر نکرده است، رالف فاش کرد که به ندرت با خانواده برادرش در ارتباط است. وکیل خانواده در مصاحبه با رسانه های آلمانی توضیح داد که به منظور حفظ حریم شخصی، هیچ گزارش رسمی ای هرگز منتشر نشده است. او گفت: «البته، ما در مورد اینکه چگونه این کار صورت گیرد، بحث های زیادی کردیم. اما به نتیجه نرسیدیم که انتشار این گزارش راه درستی است یا خیر.»

او اظهار داشت که درک می‌کند بسیاری از طرفداران می‌خواهند از سرنوشت مایکل شوماخر مطلع شوند، اما معتقد است آنها باید به حریم شخصی این خانواده احترام بگذارند.

یک روزنامه‌نگار فرمول یک به نام روژه بنوآ، اخیراً به روزنامه سوئیسی بلیک گفت که «امیدی به بهبودی شوماخر نیست.»

قهرمان فرمول یک و دوست شوماخر، جانی هربرت، بعداً آن اظهار نظر را «وحشتناک» خواند، اما فاش کرد: «هیچ‌ خبری نیست. آنچه می‌دانیم این است که هرگز خبر خوبی نمی‌شنویم. ناراحت کننده ترین چیز این است که او هنوز نمی‌تواند همان مایکلی باشد که همه ما در فرمول یک به یاد می‌آوریم. و این بسیار غم‌انگیز است.»

هربرت سپس همسر شوماخر، کورینا را «بسیار قوی» توصیف کرد و گفت: «کورینا می گوید که تلاش می‌کنند به عنوان یک خانواده ادامه دهند، چرا که این خواسته مایکل است. آنها به زندگی خود ادامه می‌دهند، اما حریم شخصی معنایش مشخص است.»

ژان تود، دوست صمیمی و مدیر برنامه های سابق شوماخر، به یک روزنامه فرانسوی درباره آخرین وضعیت مایکل شوماخر گفته است: «او دیگر مایکل سابق نیست. او تغییر کرده است و به شکل شگفت‌انگیزی توسط همسر و فرزندانش، محافظت می‌شود. زندگی او اکنون متفاوت است، و باعث افتخار من است که لحظاتی را با او سهیم شوم. او دیگر مایکلی که ما در فرمول یک می‌شناختیم، نیست.»

ویلی وبر، مدیر سابق این ستاره نیز گفته است که پس از قطع رابطه با مایکل در ده سال اخیر، دیگر امیدی به دیدار دوباره افسانه فرمول یک ندارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...