بیانی: نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود / راحت‌ترین قهرمانی در جام حذفی است!

شاهرخ بیانی مربی هوادار توضیحاتی را در خصوص عملکرد شاگردانش پس از برد ۱-۰ در بازی هوادار مقابل ذوب آهن ارائه کرد.
کدخبر (122422) | 14 دی 1401 | ساعت 14:00
0 58
بیانی: نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود / راحت‌ترین قهرمانی در جام حذفی است!
شاهرخ بیانی مربی هوادار توضیحاتی را در خصوص عملکرد شاگردانش پس از برد ۱-۰ در بازی هوادار مقابل ذوب آهن ارائه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، شاهرخ بیانی، مربی هوادار در کنفرانس خبری بعد بازی هوادار مقابل ذوب آهن از بازی های لیگ برتر هفته پانزدهم اعلام کرد:

امروز بازی بسیار خوبی بود. ذوب آهن تیم قابل احترام و با ساختاری است. ما از اول فصل تا الان فوتبال خوبی روی زمین بازی می‌کنیم. ما الان این جایگاه‌مان نباید باشد. در این بازی داور با شجاعت بود و تحت تاثیر هیچ تیمی قرار نگرفت‌. ما می‌دانستیم چطور راه‌های نفوذ آنها را ببندیم. ما خیلی خوب بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های‌مان بود. ده موقعیت گل داشتیم و چند صحنه مشکوک بود اما اعتراضی نداریم و به کارشناسان داوری واگذار می‌کنیم. در هر صورت نیم فصل خوبی بود. ما خیلی بازیکن جوان اضافه می‌کنیم و امروز هم یک بازیکن جوان دیگر را بازی دادیم. ما با شجاعت این بچه‌ها را انتخاب می‌کنیم و به این بازیکنان جوان دل بسته‌ایم.
بیانی ادامه داد:
هواداران باید در استادیوم باشند و زیبایی فوتبال به تماشاگران است و بازیکنان هم لذت می‌برند. امیدوارم شرایطی باشد که هواداران در نیم فصل دوم بیایند. من فکر می‌کنم کیفیت زمین‌های‌مان خوب نبود‌. تیم‌ها نزدیک به هم و غیرقابل پیشبینی بودند. در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود و بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد.
بیانی: نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود / راحت‌ترین قهرمانی در جام حذفی است! او در مورد نقل و انتقالات هوادار گفت:
ما از اول بازی‌های‌مان روی جوان‌ها سرمایه گذاری کرده بودیم. ما از جوان‌ها راضی هستیم و روز به روز پیشرفت می‌کنیم. در نیم فصل همه می‌خواهند بازیکن بگیرند و البته بازیکن خوبی نیست‌‌. الان تمام تیم‌ها مشکل فوروارد دارند ولی بازیکن نیست. فکر نمی‌کنم در نیم فصل دوم خیلی تغییراتی داشته باشیم. خیلی از جوان‌ها هم تماس می‌گیرند و دوست دارند به تیم ما بیایند چون کادر ما خیلی به آنها اعتقاد دارد‌. ما از جوانگرایی راضی هستیم.
بیانی در مورد بازی بعدی هوادار در جام حذفی گفت:
آقا ساکت الهامی پرافتخارترین سرمربی جام حذفی در پنج سال اخیر است. راحت‌ترین قهرمانی هم در جام حذفی است. اعتقاد داریم که این جام حذفی را باید با اقتدار پیش ببریم.
او در پایان گفت:
این دو ماهی که فوتبال ما به خاطر جام جهانی عقب افتاد، کاش تیم‌ها بازی می‌کردند. این دو ماه به تیم‌ها ضربه زد و هم اینکه آلودگی هوا هم هست. ما بازیکنان باتجربه هم داریم. ترکیب‌مان هم باتجربه است و هم جوان. بازیکنان با تجربه ما به جوان‌ترها کمک می‌کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...