رونالدو و جورجینا در بحران ؛ عروسی به تعویق افتاد؟

آنطور که در برنامه تلویزیونی "Socialite" گزارش شده، رابطه بین جورجینا و رونالدو در آن سوی دنیای مجازی اصلا خوب نیست و آنها مشکلات قابل توجهی با یکدیگر دارند.
کدخبر (122315) | 14 دی 1401 | ساعت 12:28
0 103
رونالدو و جورجینا در بحران ؛ عروسی به تعویق افتاد؟
آنطور که در برنامه تلویزیونی "Socialite" گزارش شده، رابطه بین جورجینا و رونالدو در آن سوی دنیای مجازی اصلا خوب نیست و آنها مشکلات قابل توجهی با یکدیگر دارند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طبق گزارش رسانه‌ها مراسم ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز با توجه به اینکه این زوج در روابط خود دچار مشکلاتی شده‌اند، به تعویق افتاده است. این در شرایطی است که رونالدو اخیرا یک رولز رویس به ارزش 350 هزار یورو از جورجینا به عنوان هدیه کریسمس دریافت کرد، اما به نظر می‌رسد اوضاع میان این زوج آنطور که تصور می‌شد، خوب نیست. رونالدو از هدیه جورجینا بسیار راضی به نظر می رسید چرا که به عنوان یک شیفته ماشین شناخته می‌شود، با این حال به نظر می‌رسد مشکلاتی در پس پرده وجود داشته باشد.

زندگی زیبای جورجینا و رونالدو در شبکه‌های اجتماعی

آنطور که در برنامه تلویزیونی "Socialite" گزارش شده، این زوج اینفلوئنسر و فوتبالیست سعی می‌کنند در شبکه‌های اجتماعی خود نشان دهن که همه چیز خوب است و زندگی آنها شرایط مساعدی دارد، اما آن سوی دنیای مجازی شرایط اصلاً اینطور نیست و آنها مشکلات قابل توجهی با یکدیگر دارند. شایعاتی وجود دارد که می‌گوید رابطه آنها صرفاً به دلیل شغل و موقعیتی است که هر یک از آنها به عنوان افراد مشهور دارند و داشتن چنین رابطه‌ای به حرفه آنها کمک می‌کند، اما آنها همیشه این موضوع را رد کرده‌اند. هدیه جورجینا به رونالدو جنجال به پا کرد! گونزالو وازکز، روزنامه نگار اسپانیایی در گزارشی نوشته:
"ناامیدی اخیر این بازیکن در جام جهانی قطر از تیم ملی پرتغال ممکن است باعث ایجاد یک بحران شده باشد و عروسی که آنها از مدت‌ها پیش برنامه ریزی کرده بودند، فعلا تعلیق شده است".

رونالدو به 3 شرط می تواند برای النصر بازی کند

پای النصر در اختلاف بین کریستیانو رونالدو و نامزدش در میان است؟

رونالدو با تیم النصر عربستان سعودی قرارداد امضا کرده است، بنابراین نمی‌توان انکار کرد که رودریگز با انتقال او به خاورمیانه و زندگی در کشور عربستان و احتمالاً دور از همه یا بیشتر دوستان و خانواده‌اش، مخالف است. باشگاه النصر عربستان قراردادی به مبلغ 500 میلیون یورو با کریستیانو رونالدو امضا کرده است. رونالدوی 37 ساله برای هر فصل 200 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و به این ترتیب برای دو و نیم فصل سال 500 میلیون یورو به حساب او واریز خواهد شد. جزئیات بیشتر از قرارداد نجومی رونالدو احتمالاً به زودی منتشر خواهد شد، اما گفته می‌شود او سفیر عربستان برای کسب میزبانی جام‌جهانی هم می‌شود و قرار است قراردادهایی تجاری بین رونالدو و النصر امضا شود.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...