فن خال مشاور شخصی ژاوی می شود ؛ مرد هلندی طاقت دوری از فوتبال ندارد

لوئیس فن خال، پس از جدایی از هلند، در موی استار پلاس راهنمایی هایی را به ژاوی، سرمربی بارسلونا منتقل کرده است.
کدخبر (122196) | 14 دی 1401 | ساعت 06:57
0 140
فن خال مشاور شخصی ژاوی می شود ؛ مرد هلندی طاقت دوری از فوتبال ندارد
لوئیس فن خال، پس از جدایی از هلند، در موی استار پلاس راهنمایی هایی را به ژاوی، سرمربی بارسلونا منتقل کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، حذف تیم ملی هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر با شکست برابر آرژانتین به معنای پایان کار فن خال روی نیمکت این تیم بود. او حالا فرصت دارد که بیشتر به خودش رسیدگی کند، به روند درمان بیماری سرطانش بپردازد و استراحت کند. او در عین حال فرصت بیشتری برای صحبت با دوستان و شاگردان قدیمی دارد که یکی از آنها ژاوی است. فن خال پیش از این سابقه نشستن روی نیمکت بارسلونا را داشته و با جو و شرایط این تیم آشنا است. او در دو دوره از سال 1997 تا 2000 و از سال 2002 تا 2003 هدایت بارسا را برعهده داشت و در واقع این مربی بود که برای اولین بار در سال 1998 از ژاوی در ترکیب این تیم استفاده کرد. فن خال مشاور شخصی ژاوی می شود ؛ مرد هلندی طاقت دوری از فوتبال ندارد تصاویر منتشر شده از مکالمه این دو نفر در موی استار پلاس نشان می‎‌دهد که آنها رابطه خوب و نزدیکی دارند. ژاوی در این مکالمه به فن خال می‌گوید:

«شرایط بسیار سخت است. تمام 24 ساعت حتی در خانه به این فکر می‎‌کنم که چطور باید به تیم و بازیکنانم کمک کنم، خصوصا از نظر روانی. وقتی نتایج خوب نیست، بازیکنان از نظر روانی تحت تاثیر قرار می‌گیرد و این بزرگترین مشکل است.»
فن خال نیز در پاسخ به او اظهار داشت:
«تو باید به خودت بودن ادامه بدهی. همیشه همان شخصیت همیشگی را داشته باش چون اگر شخصیتی که داری را تغییر دهی، کارت تمام است.»
این مربی 71 ساله همچنین از ژاوی خواست که سلام او را به بازیکنان هلندی بارسا مانند فرنکی دی‌یونگ و ممفیس دیپای برساند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...