این رویا را فراموش کنید ؛ هیچ رژیم و تمرینی از شما کریس بامستد نمی‌سازد

یایین والییر، بدنساز کانادایی معتقد است که هیچ برنامه تمرینی، رژیم غذایی یا چرخه‌ای نمی‌تواند کسی را به یک بامستد تبدیل کند.
کدخبر (122579) | 15 دی 1401 | ساعت 17:40
0 541
این رویا را فراموش کنید ؛ هیچ رژیم و تمرینی از شما کریس بامستد نمی‌سازد
یایین والییر، بدنساز کانادایی معتقد است که هیچ برنامه تمرینی، رژیم غذایی یا چرخه‌ای نمی‌تواند کسی را به یک بامستد تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار سرح نیوز، یایین والییر از ورزشکاران حرفه‌ای اتحادیه جهانی بدنسازی در یک دهه گذشته بوده و تاکنون 5 قهرمانی مسابقات پروشو را بدست آورده است. او در مسابقات مستر المپیا 2022 در جایگاه یازدهم قرار گرفت. او علاوه بر انجام تمرینات ورزشی و حضور در مسابقات، مربیگری چندین بدنساز را که می‌خواهند از تجربه وی استفاده کنند، بر عهده دارد. او در صفحه اینستاگرامش عکسی از خودش و همکار و برادر همسرش کریس بامستد منتشر کرده و اذعان داشته که او منحصر به فرد است و هیچ ورزشکاری نمی‌تواند مانند او باشد. او همچنین تاکید کرده که به هیچ وجه امکان ندارد که با هیچ نوع تمرینی و روش‌های رژیم غذایی به دستاوردهایی مانند بامستد دست پیدا کرد.

یایین والییر : شما نمی توانید به یک بامستد تبدیل شوید

این بدنساز کانادایی در استوری اخیر اینستاگرام خود در پاسخ به یکی از دنبال کنندگانش که پرسیده بود که آیا او می‌تواند آن‌ها را مانند یک بامستد کوچک تربیت کند، با اشاره به بدن تراشیده بامستد اظهار داشت:
"هیچ برنامه تمرینی، رژیم غذایی یا چرخه‌ای نمی‌تواند کسی را به یک بامستد تبدیل کند. او بهتر از ما خلق شده است".
از سال 2019 بامستد که قهرمان مسابقات مستر المپیا فیزیک کلاسیک بوده، تحت نظر والییر تمرین می‌کند. از آنجایی که والییر برای مدت زمانی طولانی با دنیای بدنسازی در ارتباط بوده، تجربه زیادی در امر مربیگری بدست آورده و می‌تواند همزمان به عنوان بدنساز و مربی در صحنه حضور داشته باشد. او در راه رسیدن به اوج تلاش کرده و فداکاری و تعهد محض او شایسته توجه است. از این رو، توصیه‌های دقیق او توسط چندین بدنساز مشتاق دنبال می شود. این رویا را فراموش کنید؛ هیچ رژیم و تمرینی از شما کریس بامستد نمی‌سازد

نمایش غیرمنتظره والییر در مستر المپیا 2022

مستر المپیا 2022 برای بدنساز کانادایی خیلی خوب نبود. او که قبلاً به مدت دو سال متوالی مقام هفتم را تصاحب کرده بود، در سال 2022 در رده یازدهم قرار گرفت. در نتیجه حضور ضعیف در دور پیش داوری، او از بین 10 مدعی برتر خارج شد. او با انتشار یک استوری در اینستاگرام، دیدگاه خود را درباره این مسابقات بیان کرد:
"متاسفم برای کسانی که ناامیدشان کردم و از من انتظار بیشتری داشتند. ای کاش می توانستم انتظارات را برآورده کنم".
بیشتر بخوانید: 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...