بدنسازی که رونی کلمن را غافلگیر کرد!

رونی کلمن در سال 2020 در مصاحبه ای عنوان کرد: فکر می‌کنم فلکس بهترین ژنتیک دنیا را داشت، اما من به نوعی از او بهتر کار کردم.
کدخبر (122556) | 15 دی 1401 | ساعت 16:39
0 805
بدنسازی که رونی کلمن را غافلگیر کرد!
رونی کلمن در سال 2020 در مصاحبه ای عنوان کرد: فکر می‌کنم فلکس بهترین ژنتیک دنیا را داشت، اما من به نوعی از او بهتر کار کردم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تعداد بدنسازانی که توانسته‌اند رونی کلمن را غافلگیر کرده و شکست دهند، زیاد نیستند. با این حال فلکس ویلر یکی از قهرمانان کمیاب بدنسازی بود که به چنین موفقیتی دست یافت. کولمن در مصاحبه اخیر با "The Strong Cast" سرانجام فاش کرد که چگونه فلکس ویلر توانسته او را شکست دهد. قهرمان 8 دوره المپیا همچنین عنوان کرد که فلکس ویلر در مقابل او دست به کار متفاوتی زد. رونی کلمن که مدعی است در دوزان مدرسه دعوا نکرده گفت:

"در واقع از فلکس ویلر چیزهای زیادی یاد گرفتم. ویلر زمانی که در پاریس بود به تازگی عنوان آرنولد کلاسیک را کسب کرده بود. او در هر نمایشی که ما می رفتیم برنده بود... در پاریس... در آلمان. چه کار می‌کنی لعنتی؟"

مقایسه رژیم غذایی رونی کلمن با فلکس ویلر

کلمن همچنین رژیم غذایی خودش را با ویلر مقایسه کرد و گفت:
"من فقط ویتامین‌های معمولی مصرف می‌کنم، اما ورزشکارانی هستند که شما را با رژیم‌هایشان شگفت زده‌ می‌کنند".
این نشان دهنده این واقعیت است که ویلر مکمل‌های اضافی مانند گلوتامین و BCAA مصرف کرده است. چندی پیش تمرینات کلمن در 58 سالگی مورد توجه مخاطبین قرار گرفته بود. در این مصاحبه کلمن اولین قهرمانی خود را در سال 1995 یادآوری کرد. همچنین به رقابت‌هایی اشاره کرد که در آن مقام یازدهم را بدست آورد اما با وجود این ناکامی بازهم در مسابقات حضور پیدا کرد و توانست عناوین بیشتری را کسب کند. این کلمات نشان دهنده سفر طاقت فرسای کلمن در این ورزش قبل از تبدیل شدن به یک قهرمان المپیا با 8 قهرمانی است.

بدنسازی که رونی کلمن را غافلگیر کرد!

ویلر بهترین ژنتیک دنیا را داشت

در طی یک مصاحبه در سال 2020، قهرمان 8 دوره مستر المپیا ژنتیک فلکس ویلر را تحسین کرد.
"فکر می‌کنم فلکس بهترین ژنتیک دنیا را داشت، اما من به نوعی از او بهتر کار کردم".
او همچنین اضافه کرد که برای داشتن ژن خوب، باید بسیار سخت کار کرد. کلمن در حالی که از طریق این عبارات به ویلر برای هیکل خوش فرمش اعتبار لازم را می‌دهد، هوشمندانه خود را نیز تحسین می‌کند. اظهارات کلمن در مورد فلکس ویلر نشان می‌دهد که او چگونه سعی می‌کرد به جای اینکه نسبت به رقبایش گارد داشته باشد، از آنها نکات مختلفی را بیاموزد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...