رفیعی: کادر مدیریتی حمایت خوبی داشت و توانستیم قهرمان نیم‌فصل باشیم

سروش رفیعی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل نساجی گفت کادر مدیریتی حمایت خوبی داشت و توانستیم قهرمان نیم‌فصل باشیم.
کدخبر (122585) | 15 دی 1401 | ساعت 18:13
0 45
رفیعی: کادر مدیریتی حمایت خوبی داشت و توانستیم قهرمان نیم‌فصل باشیم
سروش رفیعی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل نساجی گفت کادر مدیریتی حمایت خوبی داشت و توانستیم قهرمان نیم‌فصل باشیم.

به گزارش سرخ نیوز، سروش رفیعی پس از برد پرگل پرسپولیس مقابل نساجی، اظهار داشت: به هواداران تبریک می‌گویم. بازی بسیار قابل قبول و با کیفیت را بچه‌ها ارائه دادند. به تیم نساجی، کادرفنی قابل احترام و بازیکنان این تیم خداقوت می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. تلاش کردیم، کادرفنی زحمت کشید، کادر مدیریتی حمایت خوبی داشت و توانستیم قهرمان نیم‌فصل باشیم. هرچند فقط نصف راه را رفته‌ایم و امیدوارم در ادامه راه بهترین عملکردمان را داشته باشیم. بازیکن پرسپولیس در مورد روند این تیم در ادامه راه، گفت: قطعا نیم فصل دوم به خاطر فشردگی بازی‌ها و اینکه تیم ها سخت امتیاز می‌دهند و سعی می‌کنند امتیازات را بیشتر نگه دارند، کار سخت‌تر می‌شود اما شرایط و روندمان خوب است. سعی‌مان بر این است که شرایط‌مان را بهتر کنیم. ان‌شاءالله تا آخر همینطور جلو برویم. وی در مورد شرایط خودش و اینکه اول فصل بیشتر بازی می‌کرد، اظهار داشت: از نظر من اهمیتی ندارد که چه کسی در تیم ما بازی می‌کند. زمانیکه بازی می‌کردم یحیی گل محمدی تصمیم گرفت، الان هم که بازی نمی‌کنم او تصمیم گرفته است. یک نکته خیلی خوب و مثبت در تیم ما این است که اهمیت ندارد چه کسی بازی می کند. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و کیفیت خوبی داشته باشیم. هر کدام از بازیکنان هر لحظه‌ای که وارد زمین شدند سعی کردند آنچه خواسته شده را انجام بدهند. من هم قطعا تلاشم را بیشتر می‌کنم. هر لحظه که با نظر سرمربی و کادرفنی توانستم بازی کنم، تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...