مسی و رونالدو برای تبلیغ لویی‌ ویتون چقدر دریافت کردند؟

به واسطه تعداد دنبال کننده بیشتر، کریستیانو رونالدو از تبلیغ لویی‌ ویتون در صدر درآمد بیشتری از مسی بدست آورده است.
کدخبر (122517) | 15 دی 1401 | ساعت 14:58
0 133
مسی و رونالدو برای تبلیغ لویی‌ ویتون چقدر دریافت کردند؟
به واسطه تعداد دنبال کننده بیشتر، کریستیانو رونالدو از تبلیغ لویی‌ ویتون در صدر درآمد بیشتری از مسی بدست آورده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو رقابت طولانی مدت خود را کنار گذاشتند تا در یک تبلیغ نمادین لویی‌ویتون در ماه نوامبر حضور پیدا کنند. در این تبلیغ که پیش از مسابقات جام جهانی 2022 تهیه شد، عکاسی از مسی 35 ساله و رونالدو 37 ساله در حال بازی شطرنج در خانه مد لوکس فرانسوی صورت گرفت. این زوج افسانه‌ای این تصویر را در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کردند تا جهان را وارد هیجان وصف‌ناپذیری کنند. پست رونالدو حدود 38 میلیون لایک داشته، در حالی که پست مسی 29 میلیون بار لایک شده است. این در حالی است که پست خود لویی‌ویتون پنج میلیون لایک به دست آورده و این عکس را به یکی از بیشترین تصاویر پسندیده شده در شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است؛ لایک های تصویر مشترک مسی و رونالدو رکوردی خاص به همراه داشت.

درآمد رونالدو بیش از مسی بود / دنبال کننده CR7 بیشتر است 

اگر چه یک ماه بعد از آن عکس، لیونل مسی قهرمانی جام جهانی را بدست آورد تا رویایش محقق شود اما با این حال این CR7 است که از تبلیغ لویی‌ویتون در صدر درآمد بیشتری بدست آورده است. طبق گزارش‌ها، رونالدو برای انتشار تبلیغ لویی‌ویتون برای ۵۰۰ میلیون دنبال‌کننده‌اش در اینستاگرام، ۲ میلیون دلار دریافت کرده است. در همین حال، گفته می شود مسی که 376 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، 1.7 میلیون دلار از این برند دریافت کرده است. پس از انتشار این تصویر تبلیغاتی برند لویی‌ویتون، معلوم شد که این دو نفر در طول ساخت آگهی با یکدیگر در یک اتاق حضور نداشتند. با این وجود، همین که دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال با توجه به رقابت تاریخی خود موافقت کردند با هم در یک تبلیغ بازی کنند، به اندازه کافی خبرساز بود. تصویر مسابقه شطرنج با الهام از رقابت مگنوس کارلسن و هیکارو ناکامورا در سال 2017 در نروژ گرفته شد. مسی و رونالدو

پایان رقابت مسی و رونالدو / کریستیانو در خاورمیانه

البته حالا رقابت این دو بازیکن افسانه‌ای در اروپا به پایان رسیده چراکه ستاره پرتغالی با قراردادی دو ساله به ارزش 173 میلیون پوند در سال به باشگاه النصر پیوست. رونالدو با پشت سر گذاشتن مسی که در پاری‌سن‌ژرمن 103.4 میلیون پوند درآمد دارد، به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شد. در همین حال قرار است مسی حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را تا سال 2024 تمدید کند و فابریزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات تایید کرد که توافق شفاهی بر سر تمدید قرارداد حاصل شده است. به نقل از مارکا، هواداران ممکن است این فرصت را پیدا کنند که بار دیگر رقابت میان مسی و رونالدو را شاهد باشند چرا که پاری‌سن‌ژرمن قرار است در یک بازی دوستانه در 19 ژانویه با النصر دیدار کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...