زندگی پس از خیانت ؛ داستان تایگر وودز و همسر سابقش در روزهای جدایی!

الین نوردگرن عنوان کرده که در حین جدایی زندگی شخصی خود از تایگر وودز احساس ناراحتی می‌کرد.
کدخبر (122531) | 15 دی 1401 | ساعت 15:25
0 155
زندگی پس از خیانت ؛ داستان تایگر وودز و همسر سابقش در روزهای جدایی!
الین نوردگرن عنوان کرده که در حین جدایی زندگی شخصی خود از تایگر وودز احساس ناراحتی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در نوامبر 2009 مجلهNational Enquirer  داستانی را منتشر کرد که در آن ادعا می‌کرد که تایگر وودز با ریچل اوچیتل، مدیر کلوپ شبانه شهر نیویورک رابطه خارج از ازدواج داشته است. در روزها و ماه‌های پس از اعتراف وودز به خیانت‌های متعدد، چندین شرکت روابط خود را با او تعلیق کردند. در 19 فوریه 2010، وودز بیانیه‌ای تلویزیونی منتشر کرد و در آن عنوان کرد که یک برنامه درمانی 45 روزه را دنبال می‌کرد که در اواخر دسامبر آغاز شد:

"فکر می‌کردم می‌توانم از آنچه می‌خواهم فرار کنم. تصور می‌کردم در زندگی سزاوار لذت بردن از تمام وسوسه‌های اطرافم بودم. احساس می‌کردم حق این کار را دارم. با پول و شهرت، برای یافتن آنها لازم نبود راه دوری بروم. من اشتباه میکردم. من احمق بودم".
زندگی پس از خیانت ؛ داستان تایگر وودز و همسر سابقش در روزهای جدایی! وودز و الین نوردگرن در 23 آگوست 2010 شش سال پس از ازدواج، از هم جدا شدند. الین نوردگرن عنوان کرده که در حین جدایی زندگی شخصی خود از تایگر وودز احساس ناراحتی می‌کرد. این مدل سابق سوئدی می‌گوید که چیزی در مورد خیانت وودز نمی‌دانست. او می‌گوید:
"وقتی چیزهای بیشتری فاش شد، احساس حماقت کردم. چطور چیزی متوجه نشده بودم. چطور می‌توانم چیزی ندانم؟ کلمه خیانت به اندازه کافی قوی نیست. از اینکه اینقدر فریب خوردم خجالت کشیدم. احساس می‌کردم که افراد زیادی در اطرافم به من خیانت کرده‌اند."
وودز و نوردگرن هر دو می‌خواستند برای فرزندانشان سم الکسیس و چارلی اکسل وودز، با یکدیگر در ارتباط باقی بمانند. وقتی ووزد که سابقه 15 قهرمانی جهان را دارد، در برنامه The Late Show شرکت کرد اذعان داشت که اکنون متوجه شده که همسر سابقش بهترین دوست او بوده است. از زمان طلاق آنها، این زوج بارها هنگام حضور در رویدادهای مربوط به فرزندانشان با هم دیده شده‌اند. تایگر وودز و پسرش در جریان مسابقات قهرمانی PNC 2022 به نوردگرن برای به دنیا آمدن فرزند دومش به او تبریک گفتند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...