خمز: شیوه بازی ما بستگی به حریف‌مان نخواهد داشت

پاکو خمز در نشست خبری پس از بازی استقلال تراکتور در هفته پانزدهم بازی لیگ خلیج فارس گفت با چند بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم تا ببنیم چه بازیکنی را می‌توانیم جذب کنیم.
کدخبر (122786) | 16 دی 1401 | ساعت 14:00
0 58
خمز: شیوه بازی ما بستگی به حریف‌مان نخواهد داشت
پاکو خمز در نشست خبری پس از بازی استقلال تراکتور در هفته پانزدهم بازی لیگ خلیج فارس گفت با چند بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم تا ببنیم چه بازیکنی را می‌توانیم جذب کنیم.

به گزارش سرخ نیوز، خمز سرمربی تراکتور بعد از شکست 2 بر صفر استقلال تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار داشت: بازی مهمی بود بخاطر شیوه بازی‌مان بازیکنان ما نشان دادند که می‌توانند خواسته‌های فوتبالی‌مان را پیاده کنند و بازی را به این شکل در زمین اجرا کردند. وی افزود: من می‌خواهم یک تیم باشیم و به شکل تیمی عمل کنیم. شاید حرکت انفرادی در برخی بازی‌ها گره‌گشا باشد، اما در مسابقاتی مانند لیگ که ادامه‌دار است باید مثل یک تیم باشیم تا قهرمان شویم. امروز نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. البته حرکات فردی و خلاقیت فردی را هم می‌خواهیم. در نقل و انتقالات هم دنبال جذب بازیکن خواهیم بود؛ هر چند بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم اما می‌خواهیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که کیفیت بالاتری داشته باشند. سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد شیوه هجومی بازی تیمش گفت: شیوه بازی ما همیشه همین‌گونه خواهد بود و آن را تغییر نخواهیم داد. شیوه بازی ما بستگی به حریف‌مان نخواهد داشت. با همه احترامی که برای حریفان قائلیم اما ما می‌خواهیم همیشه به همین شیوه بازی کنیم. خمز در مورد فهرست نقل و انتقالات تراکتور در نیم‌فصل گفت: در ذهنم لیستی دارم که تیم را بهتر کنم، در این رابطه با مدیریت باشگاه حرف زدم. سخت است که بازیکنی جذب کنیم که کیفیت لازم را داشته باشد. در برخی پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم. وی در مورد وضعیت کاوه رضایی گفت: در این مورد نظرم را به مدیرعامل باشگاه گفته‌ام. اگر بخواهید به شما هم می‌گویم. این فقط به من بستگی ندارد، اما از باشگاه خواسته‌ام هر اتفاقی می‌افتد سریع‌تر مشخص شود. اگر این بازیکن می‌خواهد بماند سریع‌تر وضعیتش مشخص شود. اگر هم می‌خواهد برود باز هم هرچه زودتر این وضعیت مشخص شود. سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد عملکرد تیمش در 4 بازی اخیر اظهار داشت: در این 4 بازی نشان دادیم که بازی به بازی بهتر شده‌ایم و پیشرفت کرده‌ایم. هفته قبل شکست خوردیم اما خوب بازی کردیم. امروز هم از بازی قبل خیلی بهتر بودیم. می‌خواهم که هواداران تراکتور به این تیم افتخار کنند و تلاش می‌کنیم در بازی بعدی هم بهتر شویم. خمز در مورد شناختش از بازیکنان گفت: قطعا شناخت من از بازیکنان کامل و کافی نیست، اما دستیارانی دارم که به من کمک می‌کنند و خودِ‌ باشگاه هم به من کمک خواهد کرد و درنهایت در مورد بازیکنان تصمیم‌گیری خواهیم کرد. می‌توانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم. با چند بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم اما آوردنشان به ایران سخت است زیرا دستمزدهای بالایی می‌خواهند. با همه جای دنیا در ارتباط هستیم و بازیکنان را رصد می‌کنیم تا ببنیم چه بازیکنی را می‌توانیم جذب کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...