داستان تراژیک بوکسوری که بیشتر از مایک تایسون رقبایش را ناک‌ اوت کرد

تامی موریسون، بوکسور معروف آمریکایی زندگی دردناک و عجیبی داشته است؛ از ابتلا به HIV تا درگذشت در 44 سالگی.
کدخبر (122615) | 15 دی 1401 | ساعت 22:38
0 1155
داستان تراژیک بوکسوری که بیشتر از مایک تایسون رقبایش را ناک‌ اوت کرد
تامی موریسون، بوکسور معروف آمریکایی زندگی دردناک و عجیبی داشته است؛ از ابتلا به HIV تا درگذشت در 44 سالگی.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تصور می شد بوکسوری که در دهه 90 مشت‌های قوی‌تری نسبت به مایک تایسون افسانه‌ای داشت، به یکی از بزرگترین‌های این ورزش تبدیل شود اما داستان او به طرز غم انگیزی به پایان رسید. تامی دوک موریسون یکی از بهترین بوکسورهای نسل خود بود و به پیروزی‌های چشم نوازی در دوران خود رسید. موریسون همچنین در فیلم Rocky V در نقش تامی گان، یک بوکسور جوان خوش آتیه بازی کرد که در آن راکی قبل از اینکه این دو از دوست به دشمن یکدیگر تبدیل شوند، او را زیر بال و پر خود گرفت.

داستان ناباورانه زندگی تامی موریسون / مبارزه ای که محقق نشد و ابتلا به HIV

دوک در طول دوران حرفه‌ای خود در برابر افرادی مانند جروج فورمن و دونوان رودوک جنگید و پیروز شد. بسیاری از طرفداران بوکس به دنبال آن بودند تا موریسون در رینگ به مصاف تایسون برود اما متاسفانه مبارزه‌ای که همه طرفداراش بودند، هرگز محقق نشد. موریسون به خاطر هوک‌های برق‌آسایش با دست چپ که فوراً حریفانش را زمین‌گیر می‌کرد، شناخته شده بود. فیوری حالا در یک قدمی مبارزه با جاشوا است. داستان تراژیک بوکسوری که بیشتر از مایک تایسون رقبایش را ناک‌ اوت کرد با این حال، بعد از اینکه موریسون در سال 1996 اعلام کرد که آزمایش HIV مثبت شده است، همه چیز برای این بوکسور قهرمان رو به نابودی گذاشت. ممنوعیت حضور ورزشکاران مبتلا به ایدز در کل ورزش اجرا شد که در نهایت منجر به پایان ناگهانی حرفه موریسون شد. موریسون و همسرش تریشا با ادعای اینکه نتیجه آزمایش اعلام شده در سال 1996 مثبت کاذب بود، سعی کردند تا شرایط را عوض کنند. با این حال دادگاه ورزش نظرش را عوض نکرد تا اینگونه کار بوکس موریسون به پایان برسد. داستان تراژیک بوکسوری که بیشتر از مایک تایسون رقبایش را ناک‌ اوت کرد

از نگهداری سلاح تا پایان زودهنگام زندگی؛ تامی موریسون در غار!

موریسون سپس به اتهام مستی و نگهداری سلاح دستگیر شد. با نزدیک شدن به پایان دهه 90 میلادی، زندگی موریسون بدتر شد. ESPN گزارش داد که بوکسور سابق یک غار خرید و در پایان هزاره پس از اینکه متقاعد شد که جهان در سال 2000 به پایان خواهد رسید، در آن خوابیده است. او سپس به اتهام حمل مواد مخدر و اسلحه به دو سال حبس و پس از نقض آزادی مشروط به یک سال دیگر محکوم شد. زمانی که او آزاد شد، وضعیت سلامتی او رو به وخامت گذاشته بود، موریسون تلاش کرد تا حرفه بوکس خود را احیا کند، اما دیگر فایده‌ای نداشت. در سال 2013 او قادر به حرکت بدون کمک نبود و در سن 44 سالگی درگذشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...