تمدید مسی با PSG ؛ توفان بزرگ در راه است!

با به گوش رسیدن خبر توافق میان مسی و پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد، به نظر می رسد که اوضاع برای کیلیان امباپه سخت تر از روز های گذشته خواهد شد.
کدخبر (122817) | 16 دی 1401 | ساعت 14:57
0 82
تمدید مسی با PSG ؛ توفان بزرگ در راه است!
با به گوش رسیدن خبر توافق میان مسی و پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد، به نظر می رسد که اوضاع برای کیلیان امباپه سخت تر از روز های گذشته خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، پی اس جی این روزها سخت در تلاش است تا قرارداد لیونل مسی را یک فصل دیگر نیز تمدید کند و با خود بازیکن به توافق اولیه نیز رسیده ولی این موضوع که می تواند اتفاقی مثبت برای باشگاه پاریسی باشد، ممکن است تبعات سنگینی را نیز به همراه داشته باشد و انگار پی اس جی یک روز و شب آرام هم ندارد.

همچنان زخم فینال جام جهانی خوب نشده و اختلاف بین لیونل مسی و کیلیان امباپه از بین نرفته است. زخمی که ممکن است با تمدید قرارداد مسی و درخواست های او از ناصر الخلیفی، عمیق تر نیز بشود.

در فینالی که سه هفته پیش برگزار شد و آرژانتین با رهبری مسی در ضربات پنالتی فرانسه کیلیان امباپه را شکست داد، این دو بازیکن در درون زمین به معنای واقعی کلمله جنگیدند و برخوردهای کنایه‌آمیزی نیز بین‌شان رخ داد. در نهایت مسی بود که مرد بزرگ فینال لقب گرفت و علی رغم هت‌تریک امباپه، هم جام را بالای سر برد و هم بهترین بازیکن رقابت ها شد.

تمدید مسی با PSG ؛ توفان بزرگ در راه است!

کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در واکنش به شایعه اختلاف بین مسی و امباپه در نشست خبری هفته قبل خود گفت:«در چند ماهی که من اینجا هستم، حتی یک رفتار بد از مسی ندیده ام. هیچ اختلافی بین مسی و امباپه نیست و کیلیان پس از بازی فینال، رفتاری واقعا حرفه ای و جوانمردانه داشت و به مسی تبریگ گفت.»

مسی چند روز پیش به تمرینات پی اس جی برگشت و به شدت نیز مورد استقبال کادر فنی و هم تیمی هایش قرار گرفت اما یک نفر غایب بزرگ تمرین بود. در روز بازگشت مسی، کیلیان امباپه کیلومترها دورتر در نیویورک تعطیلات را سپری می کرد ولی او به زودی باید برگردد و همه منتظر برخورد او و مسی هستند.

تمدید مسی با PSG ؛ توفان بزرگ در راه است! مسی و امباپه تا کجا این همزیستی مسالمت‌آمیز را ادامه خواهند داد؟ فراموش نکنید که کیلیان امباپه همین چند ماه پیش قراردادش با پی اس جی را تمدید کرد تا مرد اول پروژه باشگاه باشد. او پیشنهاد رئال را رد کرد تا شماره یک پاریس باشد ولی تمدید با لیونل مسی یعنی اینکه پاریس روی فوق ستاره آرژانتینی حداقل یک سال دیگر حساب خواهد کرد. قهرمانی جام جهانی ضرب شست محکمی از سوی مسی بود و بار دیگر تاکید کرد که او شماره یک دنیا و پی اس جی است. همچنین مسی ممکن است از الخلیفی درخواست کند تا نیمار را نیز حفظ کند. همه می دانیم که بین نیمار و امباپه مدت هاست که اختلاف وجود دارد. تمدید با مسی یعنی تنگ‌تر شدن عرصه بر امباپه و کسی چه می داند، شاید او قید پول بیشتر را بزند و بار دیگر به رئال نزدیک شود. در نگاه اول، تمدید با مسی موفقیت بزرگی برای پی اس جی محسوب می شود ولی در واقع توفان بزرگی در راه است.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...