تهدید عجیب یک فوتبالیست برزیلی ؛ پشتک = طلاق!

مهاجم برزیلی باشگاه سن‌پائولی با تهدیدی عجیب مواجه است. مائوریدس روکو حق ندارد بعد از گلزنی پشتک وارو بزند، وگرنه همسرش او را ترک خواهد کرد.
کدخبر (122628) | 15 دی 1401 | ساعت 22:36
0 69
تهدید عجیب یک فوتبالیست برزیلی ؛ پشتک = طلاق!
مهاجم برزیلی باشگاه سن‌پائولی با تهدیدی عجیب مواجه است. مائوریدس روکو حق ندارد بعد از گلزنی پشتک وارو بزند، وگرنه همسرش او را ترک خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، مهاجم باشگاه آلمانی سن‌پائولی، که در بوندس‌لیگای 2 بازی می‌کند، برای تقویت خط حمله خود اخیرا یک مهاجم برزیلی را از لیگ لهستان به خدمت گرفت تا مائوریدس روکه جونیور 28 ساله راهی آلمان شود. البته باشگاه لهستانی این مهاجم برزیلی، رادوم، با آلمانی‌ها شرط کرد تنها در صورتی با این انتقال موافقت خواهد کرد که سن‌پائولی اجازه بدهد مائوریدس تا ژانویه در لهستان بماند. حالا این مهلت به سر آمده و مائوریدس به زودی راهی هامبورگ می‌شود تا به سن‌پائولی بپیوندد. این مهاجم برزیلی در لهستان با عنوان مائوری شناخته می‌شود. تهدید عجیب یک فوتبالیست برزیلی ؛ پشتک = طلاق! اما رسانه‌های آلمانی امروز خبر دادند که مهاجم برزیلی جدید سن‌پائولی گذشته جالبی دارد. مائوری دوست دارد بعد از گلزنی برای شادی بعد از گل پشتک‌وارو بزند. اما در سال 2013 برای او اتفاقی می‌افتد که این شادی را برایش ترسناک می‌کند. مائوری که آن زمان در کشورش برزیل بازی می‌کرد، در یک بازی با تیمش اینترناسیول در مقابل آمه‌ریکا منیرو در جام حذفی وقتی گل زد و برای شادی پشتک‌واروی همیشگی را اجرا کرد، به شکل بدی زمین خورد و همین باعث شد رباط صلیبی پاره کند. مائوری به خاطر این مصدومیت 15 ماه از میادین دور بود. تهدید عجیب یک فوتبالیست برزیلی ؛ پشتک = طلاق! پشتک‌های همیشگی مائوری پیش از تهدید جدی توسط نامزدش! این اتفاق برای مهاجم برزیلی تبعاتی داشت. مائوریدس در گفتگویی گفت: "اگر یک بار دیگر پشتک‌وارو بزنم، همسرم صددرصد من را خواهد کشت. حالا دست‌هایم را باز می‌کنم. خیلی هم بهتر است." مائوری برای همسرش ارزش فو‌ق‌العاده‌ای قائل است و می‌گوید او در زندگی‌اش نقش مهمی داشته است. وقتی او در نوامبر 2020 باشگاه کره‌ای آنیانگ را ترک کرد به نظر می‌رسید فوتبال او به پایان رسیده باشد. ولی مائوری با حمایت‌های نامزدش به شرایط بازی برگشت و حالا قصد دارد در یک لیگ اروپایی بازی کند. پس شکی نیست که این مهاجم برزیلی تهدید همسرش را جدی خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...