مسی پادشاه اینستاگرام می‌ شود

مسی و به ثمر رساندن دو گل در بازی فینال جام جهانی مقابل فرانسه باعث شد تا او فعالیت بیشتری نسبت به رونالدو در فضای مجازی داشته باشد.
کدخبر (122667) | 15 دی 1401 | ساعت 23:34
0 72
مسی پادشاه اینستاگرام می‌ شود
مسی و به ثمر رساندن دو گل در بازی فینال جام جهانی مقابل فرانسه باعث شد تا او فعالیت بیشتری نسبت به رونالدو در فضای مجازی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رونالدو در سال 2022 به ازای هر پست 2 میلیون پوند به دست آورد تا بالاتر از مسی با درآمد 1.5 میلیون پوند و ویرات کوهلی بازیکن کریکت هند با درآمد 900 هزار پوندی قرار بگیرد. رونالدو و مسی از نظر مبلغی که به ازای هر پست اینستاگرامی دریافت می‌شود، در میان ورزشکاران پیشتاز هستند. اما قهرمانی فوق ستاره آرژانتینی در قطر باعث شد تا حامیان مالی نگاه ویژه‌تری نسبت به او داشته باشند.

رکورد لیونل مسی در اینستاگرام بعد از جام جهانی

مسی همچنین رکورد 75 میلیون لایک را در اینستاگرام برای عکس خودش در حال بالا بردن جام جهانی به دست آورد و همچنین عکس این اسطوره که با جام روی تخت خوابیده، 50 میلیون لایک گرفت. این مهاجم باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حدود 414 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد در حالیکه ستاره جدید باشگاه النصر با اختلاف فاحشی 528 میلیون طرفدار دارد. با این حال عملکرد مسی و به ثمر رساندن دو گل در بازی فینال جام جهانی مقابل فرانسه باعث شد تا او فعالیت بیشتری نسبت به رونالدو در فضای مجازی داشته باشد. او همچنین جایزه توپ طلای مسابقات را هم بدست آورد تا از نظر فوتبالی برتری قابل توجهی نسبت به رقیب دیرینه خود پیدا کند. در مقابل رونالدو 37 ساله در دو بازی آخر تیم ملی پرتغال در جام جهانی تنها یک بازیکن نیمکت نشین و کمکی بود. پرتغال با شکست 1-0 مقابل مراکش در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی از دور مسابقات کنار رفت. در سه هفته گذشته، حساب اینستاگرامی مسی برای برندها و محصولاتی مانند آبجوی Budweiser، بازی‌های ویدیویی Call of Duty و eFootball، نوشیدنی انرژی‌زا Gatorade، صرافی ارز دیجیتال Bitget و شرکت عینک مصنوعی Orcam تبلیغ کرده است. همه اینها به این معنی است که میزان درآمد مسی از شراکت‌های مالی و تبلیغاتی افزایش یافته است.

رونالدو از نظرها محو شده!

از سوی دیگر رونالدو به خاطر جام‌جهانی اسفناک خودش و جست‌وجوی یک باشگاه جدید که در هفته گذشته با انتقال به عربستان و تیم النصر به پایان رسید، از نظرها محو شده است. این یک ماجراجویی بزرگ و جدید برای رونالدو است که کنجکاوی جهانی را برانگیخته و همچنین سالانه 173 میلیون پوند را نصیب ستاره پرتغالی می‌کند. اما از نظر تبلیغات ورزشی ممکن است هیچگاه سطح باشگاهی مانند النصر با برند جهانی منچستریونایتد که رونالدو قراردادش را با این باشگاه در ماه نوامبر به دنبال مصاحبه تحریک‌آمیزش با پیرس مورگان در TalkTV فسخ کرد، مطابقت نداشته باشد. در واقع رونالدو از زمان شکست پرتغال مقابل مراکش در تاریخ 10 دسامبر، هیچ پست تبلیغاتی در اینستاگرام نداشته است. نیمار هم باشگاهی مسی با ۷۸۴ هزار پوند برای هر پست، چهارمین ورزشکار پردرآمد در اینستاگرام است. لبرون جیمز ستاره بسکتبال با 545 هزار پوند به ازای هر پست، پنج نفر برتر را کامل می‌کند.

رکوردداران اینستاگرام

رونالدو و مسی که اخیرا در تبلیغ مشترک رویت شدند نیز در فهرست بیشترین فالوورهای اینستاگرام پیشتاز هستند. پس از آنها کایلی جنر، اینفلوئنسر آمریکایی با 377 میلیون، سلنا گومز بازیگر با 367 میلیون و دواین جانسون با 356 میلیون دنبال‌کننده در رده‌های بعدی قرار دارند. همچنین دو ورزشکار دیگر وارد 20 ورزشکار پرطرفدار اینستاگرام شده‌اند. کهلی در رده هفدهم با 230 میلیون و نیمار با 200 میلیون دنبال کننده در رده بیستم قرار دارد. جیمز ستاره لس‌آنجلس لیکرز با 141 میلیون هوادار در رده 27 قرار دارد و کیلیان امباپه با 93.3 میلیون دنبال کننده در رده سی و ششم قرار دارد. رئال مادرید با 130 میلیون و بارسلونا با 115 میلیون دنبال کننده در میان باشگاه‌های ورزشی پیشتاز هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...