برزگر: عملکرد دبیر کشتی را به حاشیه برده است

منصور برزگر در خصوص مرحوم یزدانی‌خرم اظهار داشت که عملکرد دبیر کشتی را به حاشیه برده و رفتار او مانند یک دیپلمات نیست. به نظر من رئیس فدراسیون باید دیپلمات باشد.
کدخبر (122769) | 16 دی 1401 | ساعت 13:39
0 62
برزگر: عملکرد دبیر کشتی را به حاشیه برده است
منصور برزگر در خصوص مرحوم یزدانی‌خرم اظهار داشت که عملکرد دبیر کشتی را به حاشیه برده و رفتار او مانند یک دیپلمات نیست. به نظر من رئیس فدراسیون باید دیپلمات باشد.

به گزارش سرخ نیوز، منصور برزگر در خصوص مرحوم یزدانی‌خرم اظهار داشت: من او را خیلی دوست داشتم و بدهکار یزدانی‌خرم هستم. من به برازجان رفته بودم و روده من پاره شد که باید می‌مردم اما یزدانی‌خرم وساطت کرد و با آمبولانس هوایی به تهران آمدم تا مورد مداوا قرار بگیرم. او انسان خوبی بود که در جهت اهداف رشته ورزشی که در آن کار می‌کرد قدم برمی‌داشت. او یک مدیر بی‌ادعا بود که هر کجا کار کرد، موفق بود و در والیبال عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. وی در خصوص اینکه عملکرد یزدانی‌خرم در کشتی هم مثل والیبال موفق بود یا نه، ادامه داد: در کشتی ما زیاد رشد نکردیم چرا که بند «پ» (پول) را از او گرفتند و او نتوانست همان سرمایه‌گذاری که در والیبال کرده بود را در کشتی هم انجام دهد. برزگر در خصوص اینکه یزدانی‌خرم مخالفانی هم داشت گفت: وقتی شما در هر رشته‌ای کار می‌کنید مخالف هم دارید. مرحوم ترکان یک بار حرف خوبی به من زد و گفت که شما در گود کار می‌کنید و ما بیرون از گود. همیشه در کشتی یک مدیر کار می‌کرد تا چرخ کشتی بچرخد. وقتی یزدانی‌خرم به کشتی آمد اوایل همه چیز خوب بود اما از نظر مالی دچار مشکل شد و نتوانست در کشتی مؤثر باشد. این پیشکسوت کشتی در مورد اینکه آیا علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی توانسته رضایت او را جلب کند خاطرنشان کرد: رضایت من مهم نیست بلکه رضایت مردم مهم است اما عملکرد دبیر کشتی را به حاشیه برده و رفتار او مانند یک دیپلمات نیست. به نظر من رئیس فدراسیون باید دیپلمات باشد. برزگر در پاسخ به این سؤال که چرا از نظر شما عزت کشتی از بین رفته، افزود: دلم می‌خواهد کشتی عزت داشته باشد اما الان عزت ندارد. من چیزی برای خودم نمی‌خواهم چرا که با کشتی به هر چه که می‌خواستم رسیدم اما الان شما ببینید که سکان‌دار کشتی کیست؟‌ دبیر است؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...