داورزنی: تصمیمات کمیته انضباطی بازدارنده خواهد بود تا بازیکنان در هرشرایطی خود را کنترل کنند

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا، تمایلی ندارم که رئیس فدراسیون ایران باشم.
کدخبر (122708) | 16 دی 1401 | ساعت 11:11
0 34
داورزنی: تصمیمات کمیته انضباطی بازدارنده خواهد بود تا بازیکنان در هرشرایطی خود را کنترل کنند
رئیس فدراسیون والیبال گفت: در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا، تمایلی ندارم که رئیس فدراسیون ایران باشم.

به گزارش سرخ نیوز، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در جمع‌بندی موضوع بازنشستگی خود اظهار داشت:

یک نهاد اجرایی در صورتی که به کارمندی نیاز داشته باشد، می‌تواند او را تا 65 سالگی نگه دارد. من 62 ساله هستم و هنوز 3 سال دیگر می‌توانم به فعالیت دولتی ادامه دهم. همچنین بعد از پایان معاونت وزارت به عنوان مشاور وزیر در حال فعالیت هستم و تا 65 سالگی با توجه به نظر وزیر می‌توانم کار کنم ولی انگیزه‌ای برای فعالیت و ماندن به این شکل ندارم.
رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد:
کمیته بین‌المللی المپیک در سال 2017 اعلام کرد، دولت‌ها می‌توانند به فدراسیون‌ها کمک کنند و با آنها هماهنگ باشند اما نباید منجر به دخالت‌ها دولت‌ها شود. دولت‌ها می‌توانند روی پولی که به فدراسیون‌ها می‌دهند، نظارت داشته باشند.
داورزنی تصریح کرد:
فدراسیون‌ها، نهادهایی مستقل هستند که نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در مجمع آن حضور دارند اما رئیس مجمع، رئیس فدراسیون است. این موضوع در برنامه هفتم دیده شده است و قرار است فدراسیون‌ها از لیست نهادهای عمومی خارج شوند. در حال حاضر، فدراسیون‌ها مثل اداره کل ورزش و جوانان، مورد نظارت دقیق دستگاه‌های نظارتی قرار دارند.
او به برنامه ورزشگاه گفت:
ثبات فدراسیون والیبال در شرایط فعلی باید حفظ شود چون در سال 2023، باید در مسابقات زیادی شرکت کنیم که مهم‌ترین آن‌ها، رقابت‌های انتخابی المپیک است. دغدغه جابجایی در رأس فدراسیون به اجرای برنامه‌ها لطمه وارد می‌کرد.
داروزنی در مورد ادامه کار بهروز عطایی در تیم ملی تصریح کرد:
مأموریت عطایی به طور کلی در تیم ملی بزرگسالان است. فاصله کمی بین رویدادهایی مثل بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک وجود دارد. با توجه به مسائلی مثل شیوع مجدد کرونا در چین (میزبان بازی‌های آسیایی) باید 2 تیم ملی برای شرکت در رویدادهای مختلف داشته باشیم.
رئیس فدراسیون والیبال افزود:
مهم‌ترین مسابقه برای ما در سال 2023، انتخابی المپیک است که پیش از آن باید در لیگ ملت‌ها نیز با قدرت ظاهر شویم. چالش بزرگ ما، انتخاب بازیکنان برای مسابقات مختلف است. برای مثال، قهرمانی در بازی‌های آسیایی به لحاظ معافیت از خدمت سربازی برای بازیکنان و حفظ قهرمانی برای فدراسیون، اهمیت دارد. هنوز در این مورد تصمیم نگرفته‌ایم.
داورزنی در مورد برخی حاشیه‌های لیگ والیبال اظهار داشت:
این حاشیه‌ها نباید وجود داشته باشد. البته بیشتر این حواشی پس از پایان بازی به تحریک تماشاگران اتفاق افتاده است. تصمیمات کمیته انضباطی قطعا بازدارنده خواهد بود تا بازیکنان تحت هرشرایطی خود را کنترل کنند.
وی در پایان در مورد تلاش برای ریاست کنفدراسیون والیبال آسیا، AVC گفت:
در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا، تمایلی ندارم که رئیس فدراسیون ایران باشم. نباید ادامه کار یک فدراسیون به یک نفر گره بخورد و نسل جدید مدیران می‌توانند روی ریلی که تنظیم شده حرکت کنند. ما نیز باید به آنها کمک کنیم. حضور من در کنفدراسیون والیبال آسیا، کمک به حفظ حقوق والیبال ایران خواهد بود که اهمیت زیادی دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...