ماتا: از کیفیت استقلال راضی نیستیم

مربی تیم استقلال گفت: از کیفیت استقلال راضی نیستیم، ما قبل از جام جهانی خیلی بالاتر بودیم.
کدخبر (122805) | 16 دی 1401 | ساعت 14:29
0 72
ماتا: از کیفیت استقلال راضی نیستیم
مربی تیم استقلال گفت: از کیفیت استقلال راضی نیستیم، ما قبل از جام جهانی خیلی بالاتر بودیم.

به گزارش سرخ نیوز، "روی ماتا" مربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست این تیم مقابل تراکتور در نشست خبری در خصوص این بازی اظهار داشت: از کیفیت بازی تیم راضی نیستیم. از زمانی که برای جام جهانی تمرینات را تعطیل کردیم مشکلات زیادی داشتیم. هفته به هفته سعی کردیم بهتر شویم اما هنوز به حد مطلوب نرسیدیم.

وی ادامه داد: کادرفنی تلاش زیادی می‌کند تا شرایط تیم را به روزهای خوب برساند اما ذهن بازیکنان آماده نیست و عملکرد امروز هم بازتاب مشکلات ذهنی بازیکنان است. بازیکنان ما عملکردی که قبل از تعطیلات داشتند را الان ندارند. وقتی مقابل تیم خوبی مثل تراکتور بازی می کنیم این مشکلات خودش را نشان می دهد. این‌ها بهانه نیست. واقعیت است.

ماتا گفت: 2 صحنه وجود دارد که باید روی آن حرف بزنیم. پنالتی واضحی روی محبی پیش آمد. بیرون یا داخل هجده قدم فرقی نمی‌کند اما داور اصلا خطا نگرفت. درباره گل اول باید بگویم به خاطر پاس صالح حردانی نمی گویم اما ضربه اول که زده شد شماره 5 در آفساید بود. من به این خاطر گفتم آفساید است. باید روی این مسائل کار شود و واکنش نشان دهیم. هفته قبل یک پنالتی برای ما نگرفتند. ما باید خوب کار کنیم. اگر پنالتی می گرفتند گل می زدیم. گل اول اگر آفساید می شد چه می شد؟ اینها بهانه نیست. این خود بازی است. اگر VAR نداریم باید بیاورند تا به داوران کمک شود.

مربی استقلال افزود: ما موقعیت ایجاد کردیم. 2 موقعیت داشتیم. ضربه کاشته مهدی پور و موقعیت ارسلان خوب بود. ما فقط گل نزدیم. وقتی درباره کیفیت تیم حرف می زنیم من درباره قبل از جام جهانی حرف می زنیم که کیفیت ما خیلی بالاتر بود. وقتی مشکلات می آید 3 روزه از بین نمی‌روند. این ها روی ذهن بازیکنان اثر می‌گذارد.

مربی استقلال افزود: ما خیلی جدی کار می‌کنیم. اگر لازم نبود اخراجش نمی‌کردیم.

ماتا خاطرنشان کرد: مصدومیت محبی سخت بود. برای او بد شد و ناراحت بود که چرا بازی نمی‌کند. باید آزمایش بدهد تا مشخص شود چقدر مصدومیتش جدی است.

وی درباره فعالیت استقلال در نقل وانتقالات تصریح کرد: هنوز پنجره نقل و انتقالات ما بسته است. دوست داریم بازیکن با کیفیت به تیم اضافه کنیم اما تا الان پنجره های ما بسته است.

مربی تیم استقلال افزود: همیشه این موضوع وجود دارد که وقتی 2 بازی پشت هم با تیمی داریم می‌توانیم به شناخت بیشتری برسیم. البته برای تیم حریف هم همین است.

ماتا ادامه داد: ما در طول هفته روی موارد تاکتیکی تراکتور کار کرده بودیم و راه حل هایی هم داشتیم اما متاسفانه بازیکنان نتوانستند کارهای تمرینی را به بازی منتقل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید دوباره بازی امروز را ببینیم تا ضعف‌ها را اصلاح کرده و برای بازی بعدی آماده شویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...