نظر فیل هیث و جی کاتلر درباره مصرف PED و استروئید ؛ بدنسازان امروزی به مصرف دارو معتاد شده اند

فیل هیث در گفت و گو با جی کاتلر مدعی شده است که بدنسازان امروزه بیش از حد دارو مصرف می‌کنند.
کدخبر (123338) | 18 دی 1401 | ساعت 19:51
0 358
نظر فیل هیث و جی کاتلر درباره مصرف PED و استروئید ؛ بدنسازان امروزی به مصرف دارو معتاد شده اند
فیل هیث در گفت و گو با جی کاتلر مدعی شده است که بدنسازان امروزه بیش از حد دارو مصرف می‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث و جی کاتلر دو اسطوره بدنسازی در آخرین قسمت از پادکست رادیویی بازیگران کاتلر، در مورد رژیم غذایی، اخلاق کاری و مصرف دارو گفت‌وگو کردند. هیث عنوان کرد که هرگز در مصرف PED زیاده‌روی نکرده اما بر این باور است که ورزشکاران امروزی قبل از حضور روی صحنه، بیش از اندازه دارو مصرف کرده و به آن وابسته هستند. هیث در دوران بدنسازی باشکوهش موفق شد هفت بار قهرمانی مسابقات مستر المپیا را کسب کند تا با رکورد هفت قهرمانی آرنولد شوارتزنگر برابری کند. 

هیث در مسیر ثبت کردن نام خود به عنوان یکی از بهترین بدنسازان اتحادیه جهانی بدنسازی با به نمایش گذاشتن اندام و حجم عضلاتش با رقبای سرسختی مانند جی کاتلر، دکستر جکسون و شاون رادن رقابت کرد. او رقابت‌های مستر المپیای 2020 را در رده سوم به پایان رساند که البته آخرین دوره‎ای بود که تماشاگران موفق شدند این ورزشکار را از نزدیک روی صحنه تماشا کنند. البته او در ماه نوامبر این قول را داد که برای مسابقات سال 2023 به رقابت‌ها بازگردد.

نظر فیل هیث و جی کاتلر از مصرف PED و استروئید ؛ بدنسازان امروزی به مصرف دارو معتاد شده اند

فیل هیث که قبلا از هادی چوپان حمایت کرده بود، در مصاحبه با کاتلر در مورد مصرف PED صحبت کرده است. هیث جزئیاتی را در مورد چرخه بدنسازی «بهینه» خود در حالی که اخیراً از صحنه دور بوده، ارائه کرد. او در مورد مصرف استروئیدها در بدنسازی و اینکه چگونه این ماده شروع به تأثیرگذاری بر عملکرد می‌کند، صحبت کرده است.

به گفته هیث، او پس از اینکه مسابقات تمام می‌شد، از PED استفاده می‌کرد:

"من هرگز مانند ورزشکاران امروزی از PED استفاده نکرده‌ام. من به طور طبیعی مسابقه می‌دادم و رقیبانم را شکست می‌دادم. همه با تعجب می‌گویند تو چه بدنی داشتی و فکر می‌کنند من چه موادی مصرف می‌کردم که به آن هیکل برسم. اما این تفاوت من بود. ژنتیک من همین گونه بود"

او دویدن و ورزش کردن را عامل کمک به او برای رسیدن به اوج حرفه خود می‌داند

"من در لیگ دسته اول بسکتبال بازی می‌کنم و همیشه می‌دوم و تمریناتم را انجام می‌دهم. یک شبیه سازی از کارهای دفاعی چراکه من همیشه در دفاع هستم. ما این کار را برای یک نمایش بدنسازی انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم بدنسازی ورزش کاملی است، اما بافت پوست من چیزی است که مردم نمی‌دانند. این چیزی است که واقعاً من را از همه و پیتر مک‌گوف فقید متمایز می‌کند"

نظر فیل هیث و جی کاتلر از مصرف PED و استروئید ؛ بدنسازان امروزی به مصرف دارو معتاد شده اند

اعتیاد بدنسازان به دارو شدید شده است

فیل هیث در دوران خود به داشتن پوستی فوق‌العاده نازک شهرت داشت که نشان دهنده نقاط قوت بدن او بود. او می‌گوید ورزشکاران امروزی جزئیات و خطوط بدن خود را به دلیل تزریق دارو از بین می‌برند.

"وقتی تمرین را شروع می‌کنید، مانند کسی هستید که منتظر است. من همین حالا هم همین گونه هستم. ورزشکاران امروزی اینطور نیستند چراکه تزریق‌های زیادی انجام می‌دهند و تمریناتشان درست نیست. من دیگر بعید می‌دانم ورزشکاری مانند جی کاتلر و رونی کلمن ببینم. آن کاری که ما برای قهرمانی انجام می‌دادیم، واقعا متفاوت بود"

هیث بر این باور است که ورزشکاران فعلی پیش از حضور در مستر المپیا بیش از اندازه و در مقادیر زیادی PED مصرف می‌کنند. هیث معتقد است که برخی از بدنسازان به مصرف دارو معتاد شده‌اند زیرا نتوانستند مصرف خود را محدود به حضور در مسابقات کنند. اگرچه داروهای PED در بدنسازی و سایر ورزش‌ها جایگاه خاصی دارند، اما هیث قاطعانه معتقد است که امروزه ورزشکاران شدیدا به آن تکیه می‌کنند.

در این باره بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...