جوانترین مبارز UFC؛ خدمتکار ناشناخته یک رستوران! + ویدیو

رائول روزاس جونیور 18 ساله و مکزیکی با شکست دادن هموطن خود به عنوان جوانترین مبارز UFC معرفی شد.
کدخبر (124397) 20 دی 1401 | ساعت 15:18
0 316
رائول روزاس جونیور 18 ساله و مکزیکی با شکست دادن هموطن خود به عنوان جوانترین مبارز UFC معرفی شد.

به گزارش سرخ نیوز، رائول روزاس جونیور 18 ساله در اولین بازی خود در مسابقات UFC ، جی 29 ساله را شکست داد و جوانترین مبارز و برنده این مسابقات لقب گرفت. این مبارز مکزیکی الاصل پس از شکست دادن هموطن خود به نام ماندو گوتیرز مکزیکی در سپتامبر سال گذشته در مسابقات دانا وایت، بلیت حضور خود را در UFC دریافت کرد. اکنون او در میان جامعه UFC برای خود هویت مستقلی ایجاد کرده است. با این حال کلیپی که اخیر از روزاس جونیور منتشر شده نشان می‌دهد که او بدون اینکه شناخته شود، در حال تمیز کردن میزی در یک رستوران است. این کلیپ که در فضای مجازی وایرال شده، باعث نگرانی طرفدارانی شده است که نمی‌دانند در مورد این موضوع چه احساسی داشته باشند و در واکنش به آن موضوع دستمزد مبارزان UFC را مطرح کرد‌ه‌اند.

جوانترین مبارز UFC؛ خدمتکار ناشناخته یک رستوران!   در این ویدئو مبارز بومی مکزیکی در حالی در رستورانی مشغول به کار است که هیچکس او را نمی‌شناسد. با این حال به محض اینکه چنین ویدیویی در فضای مجازی پخش شد، هواداران این رشته فورا نظرات خود را درباره چنین اتفاقی مطرح کردند و بیش از هر چیزی، سازمان UFC را مورد انتقاد شدید خود قرار دادند. جالب اینجاست که رائول به خاطر این پیروزی مهم در اولین بازی خود در UFC جایزه 500 هزار دلاری دریافت خواهد کرد. با این حال هواداران نگران وضعیت مالی و زندگی این مبارز جوان هستند.

ویدیو جوان ترین مبارز UFC - رائول روزاس جونیور

بی شک راهیابی به مسابقات UFC برای رائول که هنوز در دبیرستان مشغول به تحصیل است، کار ساده‌ای نبوده اما قطعا آینده‌ای روشن در انتظارش خواهد بود. این جوان 18 ساله در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از مبارزه خود عنوان کرد که چگونه با اختصاص دادن تمام وقت خود به تمرین از یک نوجوان معمولی و مدرسه‌رفته، به یک مبارز تبدیل شده و این دوره گذار سخت را سپری کرده است. روزاس جونیور اظهار داشت که برای رسیدن به جایگاه بزرگ، باید به آموزش خانگی روی بیاورد و زندگی مرسوم نوجوانی را پشت سر بگذارید.
جوانترین مبارز UFC؛ خدمتکار ناشناخته یک رستوران! رائول روزاس جونیور گفت:

"در واقع نمی دانستم که باید چنین از خودگذشتگی را داشته باشم. فقط می‌خواستم و می‌دانستم که باید در چنین سن و سالی به مسابقات UFC وارد شوم و به دلایلی هم به من دبیرستان رفتن فکر نمی‌کردم، بنابراین مجوز شدم مدرسه را ترک کنم. با این حال تمایل دارم بازهم به تحصیل ادامه دهم. من دوست دارم به مبارزی بزرگتر از آنچه تصورش را دارم، تبدیل شوم".

در نهایت همه این تصمیمات و مسیری که او تاکنون طی کرده، برای او خوب بوده و امروز به عنوان جوانترین مبارز UFC شناخته می‌شود و زمان زیادی طول نخواهد کشید تا او به یک نام سرشناس در سراسر جهان تبدیل شود. درباره UFC بیشتر بخوانید:

ستاره سابق MMA نامزد خود را به قتل رساند!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...