کاوانی: آن داور باید زندانی شود!

ادیسون کاوانی درباره اشتباهات داوری در جام جهانی 2022 اظهار نظرات تندی را بیان کرد.
کدخبر (124675) | 21 دی 1401 | ساعت 07:40
0 95
کاوانی: آن داور باید زندانی شود!
ادیسون کاوانی درباره اشتباهات داوری در جام جهانی 2022 اظهار نظرات تندی را بیان کرد.

به گزارش سرخ نیوز، حذف تیم ملی اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر با حواشی بسیار زیاد و اعتراض شدید بازیکنان این تیم به داور دیدار برابر غنا همراه بود. پس از سوت پایان این بازی و حذف قطعی اروگوئه بود که آنها به سمت دنیل سیبرت حمله‌ور شدند و به شدت به تصمیمات او، کمک داوران و تیم حاضر در اتاق کمک داور ویدئویی اعتراض کردند. آنها همچنین مصاحبه‌های تندی علیه تصمیمات داوری و همچنین فیفا و نحوه قضاوت‌ها در جام جهانی 2022 انجام دادند. این در حالی بود که کاوانی در هنگام خروج از زمین مشتی به نمایشگر مربوط به کمک داور ویدئویی در کنار زمین هم زد و آن را شکست. همین موضوع باعث شد که پرونده‌ای برای این بازیکن از سوی کمیته انضباطی فیفا تشکیل شود اما به نظر نمی‌رسد که نظر این مهاجم اروگوئه‌ای در این زمینه تغییری کرده باشد و او همچنان همان نظر سابق را درباره اشتباهات داور بازی برابر غنا دارد. کاوانی: آن داور باید زندانی شود! این ستاره سابق پاری سن ژرمن در این باره اظهار داشت:

« اگر آنها من را جریمه کنند، پس باید آن داور را به خاطر این که ما را از جام جهانی حذف کرد زندانی کنند. این اشتباهاتی است که با وجود کمک داور ویدئویی، تمامی دوربین‌ها و داورانی که این تصاویر را تحت نظر دارند نباید به هیچ عنوان رخ دهد.»
او درباره رفتارهای پس از پایان بازی گفت:
« ما باید درست رفتار می‌کردیم اما در هر حال انسان هستیم. گاهی اتفاقاتی در زمین رخ می‌دهد که هیجان را بالا می‌برد و چون ما به سختی تلاش کرده بودیم که به آنجا برسیم و چنین شرایطی را تجربه کردیم، چنین واکنشی داشتیم که شاید خیلی هم درست نبود.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...