تمرین دو اسطوره در کنار هم ؛ رونی کلمن هنوز کابوس سال 2006 را می‌بیند! + ویدئو

رونی کلمن و جی کاتلر، دو اسطوره بدنسازی دنیا، در برنامه ویدیویی جسی جیمز با هم به رقابت پرداختند و لحظات شاد و مفرحی را رقم زدند.
کدخبر (124914) 21 دی 1401 | ساعت 19:49
1 838
رونی کلمن و جی کاتلر، دو اسطوره بدنسازی دنیا، در برنامه ویدیویی جسی جیمز با هم به رقابت پرداختند و لحظات شاد و مفرحی را رقم زدند.

به گزارش سرخ نیوز، جسی جیمز اینفلوئنسر و یوتیوبر تناسب اندام اخیرا فیلمی را در کانال خود منتشر کرده که در آن در کنار دو اسطوره بزرگ بدنسازی در حال تمرین است. کانال یوتیوب او که دارای 2.2 میلیون نفر دنبال کننده است، به موضوعاتی مانند همکاری‌های تمرینی، چالش‌های تناسب اندام و شوخی با ورزشکاران این ورزش اختصاص دارد. در یکی از ویدیوهای دیگری که جیمز اخیرا به اشتراک گذشته، او چالش تمرینی را با لری ویلز به راه انداخته که طبق آن باید آنها در مدت زمان 60 دقیقه 100 هزار پوند وزنه بزنند. او حالا در جدیدترین ویدیو خود به سراغ رونی کلمن و جی کاتلر رفته تا آنها را وارد یک چالش ورزشی کند.

تاریخچه مسابقات رونی کلمن و جی کاتلر

رونی کلمن یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ این ورزش است. او با 8 قهرمانی، رکورد بیشترین قهرمانی مستر المپیا را به همراه لی هینی در اختیار دارد. کلمن این جایگاه معتبر را از سال 1998 تا 2005 برای خود کسب کرد. در این مدت، او رقابت شدیدی با رقیبی چون جی کاتلر داشت؛ ورزشکاری که هر سال بدون از دست دادن امید خود، رونی را به چالش کشید.
کاتلر در نهایت در مستر المپیای سال 2006 رونی را شکست داد و پس از آن سه دوره دیگر در سال‌های 2007، 2009 و 2010 به قهرمانی این مسابقات رسید. رونی کلمن جایزه یک عمر دستاورد ورزشی را در آرنولد کلاسیک 2021 به خاطر نقش بی‌بدیلش در ورزش بدنسازی دریافت کرد. رونی کلمن و جی کاتلر هر دو بازنشسته شده اما هنوز تمام نشده‌اند. اگرچه آنها ثابت کرده‌اند که رفاقت‌شان قوی‌تر از رقابت است. جیمز در کنار این دو اسطوره چالشی را با این عنوان که "چه کسی بهترین بدنساز است؟" ایجاد کرد و آنها در کنار هم به انجام تمرینات پشت و عضلات دو سر پرداختند. در عین حال جیمز سعی می‌کرد با شوخی‌های که می‌کند، برنامه سرگرم‌کننده باشد و در عین حال اطلاعاتی از این دو ورزشکار بزرگ بگیرد. هر سه آنها تصمیم گرفتند برای این جلسه، برنامه تمرینی جی کاتلر را دنبال کنند. آنها تمرین را با کشش لت شروع کردند تا عضلات پشت را تقویت کنند. رونی عنوان کرد که معمولا این حرکت را در هر ست 15 بار تکرار می‌کند اگرچه او در این برنامه در هر ست 20 بار آن را تکرار کرد.
تمرین دو اسطوره در کنار هم ؛ کلمن هنوز کابوس سال 2006 را می‌بینید! 02پس از آن این دو بدنساز افسانه‌ای و جیمز به سراغ حرکت زیر بغل قایقی دست موازی رفتند. جسی جیمز در مورد تکنیک‌های مختلفی که مردم برای انجام این تمرین استفاده می‌کنند کنجکاو بود و برای یافتن پاسخی برای این سوال به سراغ کاتلر رفت. کاتلر هم در پاسخ گفت:

"هر کس سبک خودش را دارد. منظورم این است که من نمی‌توانم نحوه تمرین رونی را دنبال کنم".

جسی جیمز باردیگر گذشته را مرور کرد و از رونی پرسید که آیا زمانی که رقابت آنها به اوج خود رسیده بود نگران شکست خوردن مقابل کاتلر نبوده است؟

- "من همیشه روی کاری که قرار است انجام دهم متمرکز بودم".

جی کاتلر سریع به شوخی پاسخ داد که:

"رونی ترسیده است".

کاتلر پس از اینکه از او پرسیده شد که آیا آنها تا به حال با یکدیگر درگیری لفظی داشته‌اند یا خیر، کاتلر گفت:

"روی صحنه، رونی بیش از حد اعتماد به نفس داشت. هیچ کس نمی‌توانست او را بهم بریزد. این مهمترین نقطه قوت رونی بود".

تمرین دو اسطوره در کنار هم ؛ کلمن هنوز کابوس سال 2006 را می‌بینید! 03رونی کلمن و جی کاتلر در سال 2006

هر سه نفر بیشتر تمرینات در نظر گرفته شده را انجام دادند اما هنوز سوال‌های جیمز 22 ساله تمام نشده بود. او از کلمن درباره سال 2006 پرسید و خواست روزی که مقابل کاتلر شکست خود را به یاد آورد. کلمن گفت:

"انگار همین دیروز بود. هنوز هم کابوس آن شکست را می‌بینیم و گاهی اوقات با عرق سرد بیدار می‌شوم!".

پس از آن هر سه نفر حرکت زیر بغل قایقی نشسته را انجام دادند. رونی در حین انجام این حرکت به شوخی گفت:

"هیچ وقت در اوج دوران ورزش حرفه‌ای خود چنین تمرینی انجام نداده‌ام. بچه‌های بی خیال. این برای افراد دیگر است".

با این حال هر سه چند ست از این حرکت انجام دادند و پس از آن برای تمرین عضلات دو سر، حرکت جلو بازو با دمبل را انجام دادند. این به عنوان آخرین حرکت روز اول تمرین آنها بود و هر سه نفر بعد از چند ست از این حرکت، جلسه تمرینی را به پایان رساندند.
  درباره بدنسازی بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
هردوشون درفرم بی نظیرن ولی فرم آرنولد یک چیزدیگس وتکرارنشدنی
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...