یک آهنگ جدید و حمله دوباره شکیرا به همسر سابق!

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا مورد حمله شکیرا همسر سابقش قرار گرفته است.
کدخبر (125172) | 22 دی 1401 | ساعت 10:10
0 206
یک آهنگ جدید و حمله دوباره شکیرا به همسر سابق!
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا مورد حمله شکیرا همسر سابقش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شکیرا به عنوان هنرمند مهمان پنجاه و سومین برنامه کانال یوتیوبی دی جی آرژانتینی Bizarrap شرکت و یک آهنگ مورد انتظار را منتشر کرد؛ آهنگی که به نظر می‌رسد درباره همسر سابق او جرارد پیکه و دوست دختر فعلی‌اش کلارا چیا حرف های زیادی برای گفتن دارد. همکاری شکیرا با این آهنگساز و دی جی آرژانتینی تاکنون واکنش‌های زیادی به همراه داشته چراکه او در متن این آهنگ از احساسات شدید خودش علیه همسر سابقش می‌گوید.

حمله شکیرا به پیکه با موسیقی!

با این حال این اولین بار نیست که شکیرا در اشعار آهنگ‌هایش به این بازیکن فوتبال اشاره می‌کند. شکیرا از زمان جدایی‌اش از پیکه در آهنگ‌های دیگری به پیکه حمله کرده است. این در حالی است که کلارا چیا، نامزد جدید پیکه برخلاف خواننده کلمبیایی چهره سرشناس و شناخته‌شده‌ای نیست و به نظر می‌رسد از همان زمانی که آنها برای اولین بار با یکدیگر ملاقات داشته‌اند، برای ستاره سابق تیم بارسلونا کار می‌کرده است. او چندین بار در انظار عمومی در کنار پیکه دیده شده و گویا برای شبکه تلویزیونی کاسموس که به پیکه تعلق دارد، کار می‌کند. چیا دانشجوی رشته روابط عمومی در شهر بارسلونا بوده و در همین شهر زندگی می‌کند. یکی از بارزترین ویژگی‌های شریک جدید پیکه سن اوست. او که 23 سال دارد، 12 سال از ستاره سابق تیم ملی اسپانیا کوچکتر است و زمانی که پیکه اولین بازی حرفه‌ای خود را برای منچستریونایتد انجام داد، تنها 5 سال داشت.

کنایه شکیرا به سن نامزد جدید پیکه!

آهنگ جدید شکیرا برای پیکه که روز چهارشنبه منتشر شد، به سن کلارا چیا اشاره و در آن به راحتی درباره جدایی خود از پیکه صحبت می‌کند. شکیرا که اکنون 45 سال دارد، می‌گوید که
"ارزش من به اندازه دو نفر از 22 ساله‌هاست".
این قسمت از ترانه آهنگ با دو مقایسه نامطلوب ادامه می‌یابد که نشان می‌دهد او معتقد است پیکه در رابطه جدیدش تنزل پیدا کرده است. شکیرا همچنین کلارا چیا را با عنوان "جایگزین فرضی من" در این آهنگ توصیف می‌کند. هنگامی که شکیرا و پیکه در ژوئن 2022 جدایی خود را اعلام کردند، خواننده کلمبیایی بیانیه ای منتشر کرد و عنوان کرد:
" ما متاسفانه باید اعلام کنیم که در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندانمان که بالاترین اولویت ما هستند، ما درخواست احترام به حریم خصوصی‌مان را داریم. از درک شما متشکرم".
به دنبال پایان زندگی زناشویی پیکه و شکیرا، این دو هنوز نتوانستند در زندگی‌های جداگانه خود به آرامش نسبی برسند و هر چند روز یکبار خبرها و حاشیه‌هایی حول محور آنها ایجاد می‌شود. ضمن آنکه هنوز مساله حضانت فرزندانشان و داشتن زمان بندی مناسب برای داشتن حضانت آنها صورت نگرفته است. چندی پیش شکیرا بخاطر استفاده پیکه از یکی از پسرانش در لایو اینستاگرامی به شدت انتقاد کرده بود.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...