درخواست هافبک تیم ملی انگلیس از «راک» ؛ لیورپول را رها کن و به من و تریپل اچ بپیوند!

رایس تلاش دارد تا جانسون را متقاعد کند که دست از هواداری سرخ‌های آنفیلد بکشد و به سراغ وستهام بیاید.
کدخبر (125431) | 22 دی 1401 | ساعت 20:49
0 175
درخواست هافبک تیم ملی انگلیس از «راک» ؛ لیورپول را رها کن و به من و تریپل اچ بپیوند!
رایس تلاش دارد تا جانسون را متقاعد کند که دست از هواداری سرخ‌های آنفیلد بکشد و به سراغ وستهام بیاید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دکلان رایس هافبک تیم ملی انگلیس و تیم وستهام از دواین جانسون یا همان "راک" درخواست کرده تا وفاداری خود به لیورپول را کنار بگذارد و هوادار تیم وستهام شود. جانسون که این روزها حسابی در دنیای هالیوود مشغول است، بارها اعلام کرده که هوادار سرسخت لیورپول است و چندین بار هم برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آنفیلد رفته است.

راک و تریپل اچ در یک جبهه؟

رایس که پس از جام جهانی 2022 با خبرهایی مبنی بر انتقال به چلسی مواجه شده، قطعا تا پایان فصل در وستهام حضور خواهد داشت. این در حالی است که دیگر اسطوره دنیای کشتی کج یعنی تریپل اچ هوادار دوآتشه وستهام است. راک تنها کشتی گیر سابقی نیست که اعتراف می‌کند که از یک تیم فوتبال انگلیسی حمایت می‌کند. همکار آمریکایی تریپل اچ قبلاً وفاداری خود را به چکش‌ها اعلام کرده بود. تریپل اچ و جانسون در دنیای کشتی کج رقیب سرسخت یکدیگر بودند و اگر جانسون به خواسته رایس تن دهد، این دو رقیب دیرینه در یک جبهه قرار خواهند گرفت. جانسون که با فیلم "بلک آدام" بر روی پرده‌های سینمای جهان حضور داشت، آخرین بار در اکتبر سال 2020 در یک مسابقه نمایشی تحت عنوان "گروه افتخار" حضور پیدا کرد. او که د سال 2004 یکبار با دنیای WWE وداع کرده بود، در سال 2011 دوباره به این مسابقات برگشت و سرانجام در 30 سپتامبر سال 2019 برای همیشه این رقابت‌ها را کنار گذاشت.

تلاش رایس برای متقاعد کردن جانسون ؛ به طرفداران وستهام بپیوند

وقتی از راک در مورد تیم فوتبالی که هوادار آن است، پرسیده شد، او پاسخ داد که "یک تیم بیشتر نیست، غرور چشایر". رایس تلاش دارد تا جانسون را متقاعد کند که دست از هواداری سرخ‌های آنفیلد بکشد و به سراغ وستهام بیاید. جانسون قبلا چنین چیزی را تجربه کرده چراکه قبلا از تیم مکسفیلد طرفداری می‌کرد اما دست از طرفداری این تیم کشید و حامی لیورپول شد. رایس تصور می‌کند می‌تواند روی چنین گذشته‌ای حساب کند و نظرش را در مورد تیم مورد علاقه‌اش عوض کند. رایس با فهرست کردن همه چیزهایی که وستهام را عالی می‌کند، گفت:
"باشگاه بزرگ، شرق لندن...هر چه می خواهی بیا پیش من، با هم می‌خندیم. من فکر می‌کنم که باید، باید به لندن منتقل شوی، این عالی خواهد بود. من، تو و تریپل اچ."
تریپل اچ قهرمان 13 بار جهان وفاداری و اشتیاق هواداران وستهام را با هواداران WWE مقایسه کرده است. راک، تریپل اچ و رایس در حال خوردن پای، همان منظره‌ای است که همه ما دوست داریم ببینیم. پیش از این آینده دکلان رایس توجه تریپل اچ را به خود جلب کرده و او در پیامی به این بازیکن گفته بود که به پیشنهادهایی که برای جذب او می‌رسد پاسخ منفی دهد و در وستهام بماند.   بیشتر بخوانید: ستاره هالیوود به WWE 2023 برمی‌گردد؟ وقتی “راک” و “آستین”، جای مسی و…

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...