پرونده‌ای برای آخرین جنجال شکیرا و پیکه؛ از اسپانسری پیکه تا رکوردشکنی یوتیوب

پیکه و شکیرا حالا وارد فاز جدیدی از درگیری‌های لفظی شده‌اند.
کدخبر (126126) | 24 دی 1401 | ساعت 16:09
0 117
پرونده‌ای برای آخرین جنجال شکیرا و پیکه؛ از اسپانسری پیکه تا رکوردشکنی یوتیوب
پیکه و شکیرا حالا وارد فاز جدیدی از درگیری‌های لفظی شده‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا روز پنجشنبه آهنگ جدیدی منتشر کرد که در آن مستقیما جرارد پیکه و دوست دختر جدیدش کلارا چیا را مورد نقد قرار داد. او در متن ترانه این آهنگ رفتارهای همسر سابقش را ملامت کرد و او را عامل جدایی‌شان پس از 12 سال زندگی مشترک دانشت. شکیرا در بخشی از آهنگ می‌گوید «ارزش من بیشتر از دو برابر آن دختر 22 ساله است» که عملا انتخاب کلارا را زیر سوال می‌برد.

پیکه هنوز به این اتفاق واکنش خاصی نشان نداده و اوضاع همچنان آرام است اما انتشار این ویدیو بازخوردهای متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی داشته است. شکیرا در این آهنگ خود را به یک فراری و رولکس تشبیه کرده، در حالی پیکه او را با یک رنو توئینگو و یک کاسیو جایگزین کرده است.

پرونده‌ای برای آخرین جنجال شکیرا و پیکه؛ از اسپانسری پیکه تا رکوردشکنی یوتیوب

شکیرا: ایستادگی کنید و برخیزید

شکیرا پس از تمجید از سوی زنانی که شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته‌اند، از همه طرفدارانش خواست که پس از ناکامی در زندگی زناشویی، باردیگر برخیزند.

این دستاورد مال من نیست، متعلق به همه ماست. ما باید 70 ضربدر 7 بار بایستیم. نه آنطور که جامعه به ما دستور می‌دهد، بلکه به روشی که می‌توانیم به آن فکر کنیم، راهی که به ما کمک می‌کند تا برای فرزندانمان، والدینمان و کسانی که به ما نیاز دارند و امیدشان به ما بسته شده، پیش برویم.

واکنش پیکه به آهنگ جدید شکیرا

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا هنوز هیچ اشاره مستقیمی به آهنگ شکیرا که به او و دوست دخترش کلارا چیا تاخته است، نکرده است. فقط کلارا چیا در استوری‌های اینستاگرام خود چند واکنش داشت که بلافاصله حذف کرد. با این حال، پیکه کاملاً مشغول مسابقات فوتبال جدید هفت نفره خود معروف به لیگ پادشاه است. پیکه مدیر این مسابقات است که توسط استریمرهای معروف اسپانیایی و آمریکای لاتین برگزار می‌شود و هدف آن سرگرم کردن افراد است.

پرونده‌ای برای آخرین جنجال شکیرا و پیکه؛ از اسپانسری پیکه تا رکوردشکنی یوتیوب

این مدافع سابق بارسلونا در جریان آخرین استریم لیگ فوتبال جدیدش، به آهنگ خواننده کلمبیایی با حضور افرادی مانند ایبای لیانوس و مهاجم سابق منچسترسیتی، سرجیو آگوئرو واکنش نشان داده است. در بخشی از ترانه این آهنک که با همراهی Bizarrap دی جی آرژانتینی خوانده شده، شکیرا دوست دختر جدید پیکه را با ساعت کاسیو و خودش را با ساعت رولکس مقایسه می‌کند. انتظار می رفت جرارد پیکه پاسخی به این موضوع داشته باشد اما در عوض پیکه 35 ساله گفته:

کاسیو برای ما ساعت مچی فرستاده است. ما با کاسیو به توافق اسپانسری رسیدیم، لیگ پادشاهی با کاسیو قرارداد امضا کرد.

درآمدزایی پیکه از کلیپ شکیرا!

 به نظر می‌رسد مدافع سابق بارسلونا بدون توجه به آهنگ شکیرا در حال درآمدزایی و کسب درآمد از این آهنگ برای برای لیگ پادشاهی است. دو شرکت کاسیو و رنو اعلام کرده‌اند که اسپانسر مالی لیگ پادشاهی پیکه خواهند شد. شرکت ساعت‌سازی کاسیو در آخرین استریم تبلیغاتی خود در یوتیوب اعلام کرده که تصمیم دارد از لیگ پادشاهی پیکه حمایت و خود را به عنوان اسپانسر مسابقات معرفی کرده است. همچنین در این ویدیو گفته شد که کاسیو به اندازه عمر شما دوام دارد که اشاره به رابطه کلارا چیا و جرارد پیکه دارد.

هیچ کس این انتظار را از جرارد پیکه نداشت که خیلی زود به آهنگ شکیرا واکنش نشان دهد. اما پیکه به سرعت در آخرین لحظه و در حالی که ساعت خاکستری کاسیو را در دست داشت، در یک ویدیو با حضور دوستانش به حرف‌های شکیرا پاسخ داد. 

پرونده‌ای برای آخرین جنجال شکیرا و پیکه؛ از اسپانسری پیکه تا رکوردشکنی یوتیوب

شاید خنده دارترین قسمت این کلیپ زمانی باشد که شخصی از سرجیو آگوئرو مالک یکی از تیم‌های لیگ پادشاهی می‌پرسد که چرا پیکه این ویدیو را ساخته و او بدون معطلی می‌گوید

فکر می‌کنم به خاطر آهنگ شکیرا بود، به همین دلیل است که کاسیو از ما حمایت می‌کند. پیکه با آن آهنگ نابود شد.

رکوردشکنی آهنگ شکیرا علیه پیکه در یوتیوب

کلیپ جدید شکیرا در یوتیوب در کمتر از 24 ساعت بیش از 63 میلیون بار مورد بازدید قرار گرفت. این آهنگ در حال حاضر در صدر لیست بهترین آهنگ لاتین اسپاتیفای قرار گرفته است. همچنین این آهنگ رکورد بیشترین بازدید یک آهنگ لاتین در مدت 24 ساعت را در یوتیوب و اسپاتیفای شکسته است.

شکیرا در واکنش به این اتفاق گفته است:

هرگز فکر نمی‌کردم که در 45 سالگی و به زبان اسپانیایی مستقیماً به صدر لیست بهترین آهنگ‌های جهان بروم. می خواهم میلیون‌ها زن را در آغوش بگیرم که علیه کسانی به پا می‌خیزند که باعث می‌شوند ما احساس بی اهمیتی داشته باشیم. زنانی که برای آنچه احساس می‌کنند و فکر می‌کنند می‌ایستند و وقتی مخالف هستند دست‌هایشان را بالا می‌برند. آنها الهام‌بخش من هستند. 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...