عادل غلامی با گریه خداحافظی کرد

مراسم خداحافظی عادل غلامی از والیبال پیش از دیدار امروز تیم‌های سایپا و لبنیات هراز آمل و با حضور بزرگان والیبال از جمله بهروز عطایی برگزار شد.
کدخبر (126559) | 25 دی 1401 | ساعت 14:03
0 99
عادل غلامی با گریه خداحافظی کرد
مراسم خداحافظی عادل غلامی از والیبال پیش از دیدار امروز تیم‌های سایپا و لبنیات هراز آمل و با حضور بزرگان والیبال از جمله بهروز عطایی برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم‌های سایپا و لبنیات هراز آمل امروز، ۲۵ دی ماه در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفته‌اند. پیش از این دیدار از عادل غلامی، ملی‌پوش سابق والیبال ایران که به تازگی از دنیای والیبال خداحافظی کرده است، تقدیر شد. غلامی که در حاشیه این مراسم و در حالی که گریه می‌کرد، گفت:

از باشگاه سایپا و هراز که این مراسم را تدارک دیدند تشکر می‌کنم. خاطرات زیادی در این سال‌ها دارم و خیلی خوشحالم که اینجا خداحافظی کردم. امیدوارم این شهر سالیان سال والیبالیست‌های خوبی را به کشور معرفی کند.
او در ادامه بیان کرد:
مازندران شهری والیبالی است و عاشقانه برای این شهر بازی کردم. مردم هم به من محبت داشتند. امیدوارم در این سال‌ها توانسته باشم دل مردم را شاد کنم و نام بزرگ مازندران را در دنیا به صدا دربیاورم.
عادل غلامی با گریه خداحافظی کرد غلامی در پاسخ به اینکه آیا در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند یا نه، گفت:
هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام و باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
سرمربی تیم ملی: عادل یکی از بهترین‌های تاریخ والیبال است بهروز عطایی سرمربی تیم ملی هم که هدایت تیم لبنیات هراز آمل را برعهده دارد، در مورد غلامی گفت:
سخت ترین بخش زندگی ورزشی انسان روز خداحافظی است. مطمئنم  عادل در این مرحله شرایط سختی دارد. امیدوارم به عنوان یک ورزشکار تاپ و باکیفیت که سال‌ها برای والیبال شهر و کشور زحمت کشیده، در بعد دیگری از زندگی‌اش به کشور و شهرمان کمک کند. عادل یکی از بهترین بازیکنان تاریخ والیبال بود. این نسل، والیبال ما را در سطح بین‌المللی احیا کردند و خیلی کمک کردند والیبال ما به چیزی که هست برسد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...