ملاقات با همسر چهارم رونالدو ؛ یک مدل کارآفرین برای زندگی ابدی!

رونالدو در چهارمین تجربه ازدواج خود به سراغ یک مدل مشهور و کارآفرین موفق رفته است.
کدخبر (126655) | 25 دی 1401 | ساعت 17:08
0 158
ملاقات با همسر چهارم رونالدو ؛ یک مدل کارآفرین برای زندگی ابدی!
رونالدو در چهارمین تجربه ازدواج خود به سراغ یک مدل مشهور و کارآفرین موفق رفته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، چند روز قبل رونالدو ستاره اسبق فوتبال برزیل اعلام کرد که با دوست دختر قدیمی خود، سلینا لاکس نامزد کرده است؛ کسی که در صنعت مد و مراقبت از مو موفقیت و اعتبار زیادی دارد و به نوعی یک چهره شناخته شده محسوب می‌شود. البته نباید غافل بشویم که رونالدو در امر ازدواج به اندازه گلزنی و تحرک در جلوی دروازه حریف، پر کار است.

یک رابطه طولانی در انتظار رونالدو و سلینا لاکس؟

اسطوره فوتبال برزیل، دو بار برنده جام جهانی شده است، رونالدو در چهارمین تجربه ازدواج خود به سراغ یک مدل مشهور و کارآفرین موفق رفته است. این زوج دوست داشتنی از سال 2015 با هم وارد رابطه شدند و علیرغم سابقه جدایی‌های احساساتی زودگذر رونالدو، این یکی به نظر می‌رسد که ممکن است به یک ازدواج طولانی مدت تبدیل شود. سلینا عکسی از خودش و نامزد جدیدش در اینستاگرام منتشر کرده و زیر آن نوشته:
"بله دوست دارم. من برای همیشه دوستت دارم".

همسر رونالدو را بیشتر بشناسید

این مدل 33 ساله، زندگی خصوصی خود را نسبتاً پنهان نگه می‌دارد، اما به عنوان یک کارآفرین و مدل حرفه‌ای چنین کاری واقعا سخت است. او کارش خود را به عنوان یک مدل تبلیغاتی آغاز کرد و در عرض چند ماه در برخی از بزرگترین نمایش‌های مد جهان به عنوان یکی از مدل‌ها حضور پیدا کرد. او پس از آن شروع به همکاری با برندهای بزرگی مانند Vogue، Cosmopolitan و Dior کرد و به طور منظم روی جلد مجلات و بیلبوردها قرار می‌گرفت. چندی پیش این مدل برزیلی سفر کارآفرینی خود را با راه اندازی یک برند مراقبت از مو به نام Celina Locks Beauty آغاز کرد که هر ساله صدها هزار محصول را در سراسر جهان به فروش می رساند.

روابط عجیب رونالدو نازاریو

رونالدو یک بار اعتراف کرد که رابطه جنسی "هیچ وقت به اندازه قهرمانی در جام جهانی نمی‌تواند مفید باشد". علی‌رغم این ادعا، داستان‌هایی از سوءاستفاده‌های این مهاجم سابق رئال مادرید و اینتر از خانم‌ها یا مهمانی‌های پرسر و صدایی که او بین سنین 20 تا 30 سالگی بر پا می‌کرد، مانند داستان‌های افسانه‌ای غیرقابل باور می‌مانند اما باید پذیرفت که آنها واقعی بودند. او حتی چند سال پیش به این امید که هیو هفنر جدید لقب بگیرد، نسخه برزیلی پلی‌بوی را بخرد، اما با مشکلاتی که با همسر وقت خود پیدا کرد، از این تصمیم منصرف شد. رونالدو بیش از 350 گل باشگاهی در دوره‌های مختلف با تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا، اینترمیلان و آیندهوون به ثمر رساند. او همچنین در جام جهانی 2002 برزیل را به قهرمانی رساند و هشت بار در این رقابت‌ها از جمله دو بار در فینال مقابل آلمان گلزنی کرد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...