واکنش کریس بامستد به شایعات تزریق سینتول؛ «با پارگی عضله قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ شدم»

کریس بامستد در واکنش به شایعات تزریق سینتول در عضلات جلو بازویش واکنش نشان داد و مدعی شد با پارگی عضله در مستر المپیا 2022 به مقام قهرمانی رسیده است.
کدخبر (126469) 25 دی 1401 | ساعت 11:33
1 328
کریس بامستد در واکنش به شایعات تزریق سینتول در عضلات جلو بازویش واکنش نشان داد و مدعی شد با پارگی عضله در مستر المپیا 2022 به مقام قهرمانی رسیده است.

  واکنش کریس بامستد به شایعات تزریق سینتول؛ «با پارگی عضله قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ شدم» سرانجام کریس بامستد با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود با واکنش به حواشی ایجاد شده پس از چهارمین قهرمانی اش در مستر المپیا ۲۰۲۲ به شایعات تزریق سینتول در عضلات جلو بازویش پایان داد. شایعات پیرامون فرم عجیب عضله جلو بازو بامستد از انتشار عکسی در تمرین مشترک با هادی چوپان سه هفته مانده به مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ آغاز شد. در عکس یاد شده کریس بامستد را در حال فیگور گیری جفت بازو می بینیم. مقایسه فرم بازو او با فرم بازویش در مسترالمپیا سال قبل توسط برخی رسانه ها حواشی عجیبی را ایجاد کرد. عده ای معتقد بودند که عضله جلو بازو دست راست بامستد دچار آسیب دیدگی یا پارگی شده و عده ای دیگر اذعان داشتند که او به عضلات دوسر بازویش سینتول تزریق کرده است. اکثر کارشناسان حوزه پرورش اندام دلیل شکل عجیب عضلات او را در این عکس ناشی از دم سنگین عضلاتش پس از تمرین مشترک بازو با هادی چوپان دانستند. ادعای طرفداران رامون روشا برزیلی رقیب مستقیم او در مسترالمپیا به تزریق سینتول توسط بامستد از جایی نشات گرفت که تنها نقطه ضعف آقای تقارن، فرم عضلات دو سر بازوی اوست و این ضعف جدا از نظرات کارشناسان مورد تایید شخص «سی بام» نیز قرار گرفته است. عضلات بازوی بامستد به صورت ژنتیکی فاقد پیک مناسب است و او نمی تواند به صورت طبیعی فرم عضلات بازویش را بهبود ببخشد. بامستد در این ویدیو از رازی پرده برداشت که تا به امروز در قبال آن سکوت پیشه کرده بود. اخبار و ویدیوهای بیشتر در این باره:
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
سلام چطور میتونسته بااین شکل عضلات بازو قهرمان بشه حتی کسیکه تو این رشته اطلاعات زیادی نداره مثل خود من کاملا مشخصه
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...