خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است!

نیک واکر، قهرمان آرنولد کلاسیک 2021 با تمرینات فشرده خود، امیدهای زیادی برای قهرمانی مجدد در این مسابقات دارد.
کدخبر (127075) | 26 دی 1401 | ساعت 15:12
0 231
خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است!
نیک واکر، قهرمان آرنولد کلاسیک 2021 با تمرینات فشرده خود، امیدهای زیادی برای قهرمانی مجدد در این مسابقات دارد.

به گزارش سرخ نیوز، هیچ پست اینستاگرامی از نیک واکر وجود ندارد که طرفداران او را تحت تأثیر قرار ندهد. در طول سال های اخیر واکر پیشرفت چشمگیری داشته است. با این حال خودش معتقد است که به نتایج دلخواهش نرسیده و بهترین عملکردش را نشان نداده است. او اکنون پس از کسب مقام سوم در مستر المپیا 2022، با حضور در آرنولد کلاسیک 2023 خودش را به عنوان اصلی‌ترین مدعی کسب قهرمانی رقابت آرنولد کلاسیک معرفی کرده است اخیرا واکر ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرده که باعث شد طرفداران بدنسازی انتظارات بیشتری برای رسیدن به دومین قهرمانی آرنولد کلاسیک از وی داشته باشند.

نیک واکر قهرمان آرنولد کلاسیک 2021

خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است! نیک واکر پس از جهش دو رتبه‌ای در مستر المپیا 2022، آماده است تا عنوان آرنولد کلاسیک را پس بگیرد. قهرمان آرنولد کلاسیک 2021 اخیراً در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار گرفته است. واکر حتی پس از انتخاب مردم و سوم شدن در مستر المپیا، تمرینات سخت خود را پس از پایان این رقابت ادامه داد. او در حال حاضر حدود 5 کیلوگرم وزن اضافه کرده و به تمرینات سخت خود ادامه می‌دهد. خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است! پست اخیر واکر در اینستاگرام او را در وضعیت بهتری نسبت به گذشته نشان می‌دهد. در این ویدئو، واکر در حال انجام اسکات تک پا با دمبل دیده می‌شود. با تماشای این ویدیو، طرفداران بدنسازی بلافاصله دوباره از هیکل غول‌پیکر او شگفت زده شدند. آن را با یک ماموت مقایسه کردند. طرفداران او از همین حالا قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 را برای نیک واکر می‌دانند. آنها در بخش نظرات زیر این پست نوشتند
"نیک، حداقل به کسی فرصت بده تا شاید تو را به چالش بکشد!" "پسر تو از سال قبل هم بهتر شدی. 2023 برای توست" "در مسیر دومین قهرمانی"

"غول بعدی المپیا"

خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است! نیک واکر در ابتدا در آرنولد کلاسیک 2023 حضور نداشت. با این حال او در آخرین لحظات وارد لیست رقبا شد. صفحه اینستاگرام فستیوال ورزشی آرنولد هم حضور او را تایید کرد و از بازگشت قهرمان سال 2021 به لیست 2023 استقبال کرد. خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است!
"جهش یافته بازگشته است! ما خوشحالیم که اعلام کنیم که قهرمان آرنولد کلاسیک 2021 ما یک بار دیگر به صحنه کلمبوس برمی‌گردد، این بار در تلاش برای بازپس‌گیری عنوان خود در میدانی قدرتمند تشکیل شده از برخی از بهترین ورزشکاران فدراسیون جهانی بدنسازی".
درباره بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...