فیل هیث بزرگ و احتمال حضور در آرنولد کلاسیک 2023

فیل هیث قهرمان بزرگ مستر المپیا ممکن است یکی از شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک 2023 باشد.
کدخبر (126627) | 25 دی 1401 | ساعت 22:26
1 532
فیل هیث بزرگ و احتمال حضور در آرنولد کلاسیک 2023
فیل هیث قهرمان بزرگ مستر المپیا ممکن است یکی از شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک 2023 باشد.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث، اسطوره بدنسازی مدتی پیش از رقابت‌های حرفه‌ای کنار کشید اما هنوز هم هیث هیکل برجسته و تراشیده خود را از دست نداده است. ریگان گرایمز در پست اخیری که در اینستاگرام منتشر شد، به بازگشت احتمالی هیث در آرنولد کلاسیک 2023 کنایه زد. فیل هیث به دلیل حجم عضلانی قابل توجه و شرایط منحصر به فردی که او را از سایر رقبا جدا می‌کرد، همیشه مورد توجه قرار داشت. او در مسابقات مرد آهنین فدراسیون جهانی بدنسازی در سال 2008 نمایشی چشمگیر داشت و قهرمان این رقابت شد. پس از آن هیث به مسابقات مستر المپیا دعوت شد؛ جایی که توانست به رکورد فلکس ویلر در سال 1993 دست پیدا کند و در همان اولین دوره حضورش، در بین سه نفر اول مسابقات قرار بگیرد.

روزی که فیل هیث ، جی کاتلر را از تاج و تخت انداخت

هیث به خاطر ظاهر سه بعدی بدنش و شکل زیبایی شناختی عضلاتش شهرت داشت. او سرانجام در سال 2011 جی کاتلر اسطوره بدنسازی را از تاج و تخت انداخت و به اولین قهرمانی خود در مستر المپیا دست پیدا کرد. او ثابت کرد که قهرمانی در آن دوره تصادفی نبوده چراکه پس از آن شش بار دیگر این قهرمانی را تکرار کرد تا با هفت عنوان مستر المپیا مشترکا در کنار آرنولد شوارتزنگر، دومین بدنساز برتر جهان لقب بگیرد. آخرین حضور او در مستر المپیا به سال 2020 برمی‌گردد؛ جایی که او به مقام سوم رسید. او پس از اجرا به حاشیه رفت و از آن زمان دیگر در مسابقه شرکت نکرده است. اگرچه او به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام نکرد، اما شواهد حاکی از آن بوده که هیث تمایلی به حضور در مسابقات ندارد.

بازگشت فیل هیث به رقابت های بدنسازی؟

هیث در آگوست گذشته از بازگشت احتمالی به رقابت‌های بدنسازی خبر داد. او با انتشار تصویری از عضلات غول پیکر خود، اظهار داشت که تازه شروع کرده است. او با این تصاویر هوادارانش را در آخرین وضعیت خود قرار دارد. او حالا بسیاری از طرفدارانش را با ایده بازگشت به صحنه رقابت بخش آزاد مستر المپیا یا آرنولد کلاسیک، هیجان زده کرد. او همچنین در یک کلیپ ویدیویی بدن آماده خود را برای حضور در المپیا به نمایش گذاشت و از برنامه‌هایش برای بازگشت خبر داد. در اوایل این ماه، هیث تایید کرد که در حال بررسی گزینه های خود برای بازگشت است. به نظر می‌رسید او رفتار و رژیم غذایی خود را زیر نظر دارد تا با بررسی آنها، تصمیم درستی برای بازگشت بگیرد. ریگان گرایمز در پست اخیر خود در اینستاگرام، از بازگشت احتمالی فیل هیث در آرنولد کلاسیک آینده که 2 تا 5 مارس (11 تا 14 اسفند) در کلمبوس اوهایو برگزار می‌شود، خبر داده است.

غیبت چهره های برتر بدنسازی در آرنولد کلاسیک 2023

برگزارکنندگان فستیوال ورزشی آرنولد ترکیب کامل هر بخش را هفته گذشته اعلام کردند. سمیر بنوت، قهرمان سابق مستر المپیا به دلیل نبود رقبای ممتاز در فهرست هشت نفره از مسابقات کنار کشید و دو نفر دیگر چند روز پس از اعلام اسامی کناره‌گیری خود را اعلام کردند. این در حالی است که جی کاتلر، قهرمان چهار دوره المپیا، مخالفت خود را با نادیده گرفتن این نمایش از سوی چهره‌های برتر ابراز کرده است. شرکت کنندگان بخش آزاد مردان این شانس را خواهند داشت که جایزه 300 هزار دلاری را که بالاترین رقم در تاریخ مسابقات است، برنده شوند. در حال حاضر نیک واکر، اندرو جکد و پاتریک مور برای شرکت در آرنولد کلاسیک 2023 اعلام آمادگی کرده‌اند. در این باره بیشتر بخوانید: 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
ای نفسکش
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...