جنجالی که خانوادگی شد؛ مادر پیکه و برادر شکیرا هم وارد میدان جنگ شدند!

ماجرای جدایی جرارد پیکه و شکیرا، خواننده کلمبیایی، این روزها جنجال های زیادی به پا کرده؛ تا جایی که پای خانواده آن ها نیز به این مشاجره باز شده است.
کدخبر (127094) | 26 دی 1401 | ساعت 15:50
0 211
جنجالی که خانوادگی شد؛ مادر پیکه و برادر شکیرا هم وارد میدان جنگ شدند!
ماجرای جدایی جرارد پیکه و شکیرا، خواننده کلمبیایی، این روزها جنجال های زیادی به پا کرده؛ تا جایی که پای خانواده آن ها نیز به این مشاجره باز شده است.

به گزارش سرخ نیوز، مشکلات شکیرا پس از جدایی از جرارد پیکه نه تنها با این ستاره سابق فوتبال اسپانیا مشکل پیدا کرده بلکه به نظر می‌رسد آتش این کشمکش‌ها و اختلافات دامن خانواده دو طرف را هم گرفته و پای آنها را به میدان این جنگ باز کرده است. شکیرا که اخیرا با انتشار یک آهنگ جنجالی در برنامه پنجاه و سوم دی جی Bizarrap ، شدیدا به پیکه تاخته و رفتارهای او و انتخاب دوست دختر جدیدش را زیر سوال برده است. او در بخشی از این آهنگ نیز با اشاره به والدین پیکه می‌گوید که همسر سابقش با لحنی غیرمحترمانه با او مقابل مادرش رفتار می‌کرد. از طرفی خانواده پیکه، کلارا چیا را به عنوان عروس جدیدشان پذیرفته و او را به خانه خود برده‌اند. جنجالی که خانوادگی شد؛ مادر پیکه و برادر شکیرا هم وارد میدان جنگ شدند!

آهنگ جدید شکیرا علیه پیکه

مادر پیکه اگرچه پس از جدایی پسرش از خواننده کلمبیایی معمولا از شکیرا حمایت کرده و رابطه خوبی با یکدیگر داشتند اما به نظر می‌رسد پس از اتفاقات اخیر رابطه آنها هم شکراب شده دیگر رابطه خواننده 45 ساله با مونتسرات برنابئو مثل قبل خوب نیست. با توجه به اینکه خانه شکیرا در بارسلون به خانه مادر همسر سابقش نزدیک و به نوعی دیوار به دیوار یکدیگر هستند، بعید است مادر پیکه بتواند از آهنگ جدید شکیرا که علیه پسرش منتشر شده، دوری کند چراکه این آهنگ دائما در تمام شهر بخصوص از نزدیک خانه برنابئو در حال پخش است. در روزهای اخیر گزارش شده است که شکیرا عروسک یک جادوگر سیاه را که بر روی چوب جارو سوار شده در تراس خانه‌اش قرار داده است. این عروسک کاملا از خانه مادر پیکه قابل مشاهده است و مارک لیرادو روزنامه نگار اسپانیایی به برنامه Mas Vale Tarde گفته است که مادر پیکه حتی از یکی از خدمه خانه شکیرا خواسته است که صورت این عروسک جادوگر را به سمت خیابان بچرخاند تا مستقیماً از پنجره خانه با آن روبرو نشود. جنجالی که خانوادگی شد؛ مادر پیکه و برادر شکیرا هم وارد میدان جنگ شدند! در همین حال آهنگ جدید شکیرا هم همیشه در حال پخش شدن است و مشخص نیست که دیگر همسایه‌ها هم صدای آن را می‌شنوند یا نه اما اهالی آن منطقه به یکی از شبکه‌های اسپانیایی گفته‌اند که آهنگ جدید شکیرا در دو نوبت در طول روز با صدای بلند شنیده می‌شود.
"در این منطقه خانه‌ها به هم نزدیک هستند و اگر پنجره خانه شما کمی باز باشد می‌توانید به راحتی صدای آهنگ را بشنوید".

جنجالی که خانوادگی شد؛ مادر پیکه و برادر شکیرا هم وارد میدان جنگ شدند!

جدایی شکیرا از پیکه

انتقادهای شکیرا از همسر سابقش در این آهنگ جدید شدت گرفته و به نظر می‌رسد او سعی دارد به شکل‌های مختلف بد رفتاری‌ها و اخلاق‌های زشت جرارد را به گوش خانواده‌اش برساند. طی روزهای گذشته یکی از خدمه خانه شکیرا برای نظافت به روی بالکن می‌آید و این عروسک را به درون خانه می‌برد و در همین حین متوجه می‌شود که در حال فیلمبرداری از خانه شکیرا هستند. با این حال پس از چند دقیقه او دوباره عروسک را به بالکن می‌آورد و صورتش را روبروی خانه مادر پیکه قرار می‌دهد. هواداران پیکه می‌گویند این یک اعلان جنگ و دشمنی تمام عیار با خانواده این بازیکن اسبق است. البته خانواده شکیرا هم از این جنگ بی‌نصیب نبوده و اخیرا تونینو مبارک، برادر شکیرا هم پس از انتشار این آهنگ، درگیر جنجال‌های پیرامون خواننده کلمبیایی شده است؛ آهنگی که همه رکوردهای بازدید را شکسته و حاوی اشارات متعددی به جدایی اخیر شکیرا و جرارد پیکه است که برای بارسلونا بازی می‌کرد. جنجالی که خانوادگی شد؛ مادر پیکه و برادر شکیرا هم وارد میدان جنگ شدند! تونینو با ورود به خانه خواهرش در بارسلونا، جایی که سال‌ها با پیکه و دو فرزندش زندگی می کرد، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. او در واکنش به مورد تمسخر قرار گرفتن توسط پیکه فقط لبخند زد و به آن پاسخ خاصی نداد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...