اعتقادات مذهبی خرید جدید چلسی

میخائیلو مودریک اوکراینی ، مذهبی و معتقد است و مسئول نقل و انتقالات شاختار در یک مصاحبه به این ویژگی او اشاره کرده است.
کدخبر (127614) | 27 دی 1401 | ساعت 17:28
0 210
اعتقادات مذهبی خرید جدید چلسی
میخائیلو مودریک اوکراینی ، مذهبی و معتقد است و مسئول نقل و انتقالات شاختار در یک مصاحبه به این ویژگی او اشاره کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از پیوستن میخائیلو مودریک به چلسی خالکوبی روی دست‌های او مورد توجه قرار گرفته است. خالکوبی‌ای که به انگلیسی‌ها نشان داد او جوانی با اعتقادات مذهبی است. در کنار دست راست مودریک حرف F و در کنار دست چپ او حرف E خالکوبی شده که وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند کلمه FE را می‌سازند که در زبان پرتغالی به معنای "ایمان" است. موردیک به عنوان یک مسیحی معتقد در زمان دعا دو دست خود را در کنار هم قرار می‌دهد و به این صورت کلمه ایمان روی دست‌هایش خودنمایی می‌کند. در خالکوبی دیگری که روی سینه راست او حک شده این متن به چشم می‌خورد: "خدای عزیز، اگر امروز امیدم را از دست دادم، لطفا به من یادآوری کن که برنامه‌های تو بهتر از رویاهای من است." روی سینه چپ او هم یک توپ فوتبال در کنار طرح قلب دیده می‌شود که نشان‌دهنده علاقه این ستاره اوکراینی به ورزش محبوب اوست. مودریک با قراردادی 100 میلیون یورویی به چلسی پیوست. علاوه بر مبلغ بالا، مدت‌زمان طولانی این قرارداد هم مورد توجه قرار گرفت. مودریک با قراردادی هشت سال و نیمه به چلسی پیوست تا بلندمدت‌ترین قرارداد تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. اعتقادات جالب خرید جدید چلسی مودریک که این روزها 22 ساله است در سال 2031 با پایان قراردادش با چلسی بازیکن آزاد خواهد شد؛ زمانی که فوتبالیستی 30 ساله است. انتقال به باشگاهی مثل چلسی برای یک جوان اوکراینی که در لیگ این کشور کمتر از 50 بازی انجام داده و تجربه محدودی از حضور در چمپیونزلیگ دارد تجربه بزرگی است. مودریک در حالی شاختار را ترک کرد که یوفا از او به عنوان یکی از آینده‌دارترین ستاره‌‌های فوتبال اروپا یاد کرده بود. اما این جوان 22ساله اوکراینی ویژگی‌های منحصربفردی دارد که او را در لیگ برتر متمایز خواهد کرد. این جوان اوکراینی مذهبی و معتقدی است و مسئول نقل و انتقالات شاختار در یک مصاحبه به این ویژگی او اشاره کرده و می‌گوید:

"برای مودریک فوتبال هم شغل است و هم زندگی شخصی. او وقتش را با تفریح‌های مضر تلف نمی‌کند و البته اعتقاد شدید مذهبی هم مانع از این نوع تفریح‌هاست".
ستاره جوان اوکراینی چندین خالکوبی مذهبی روی بدنش دارد که از اعتقاداتش خبر می‌دهد. اما دیگر ویژگی او سرعت بالایی است که می‌تواند در لیگ برتر به کارش بیاید. آمار باشگاه شاختار نشان می‌دهد مودریک رکورد سرعت 36.6 کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است. به همین دلیل بود که در اوکراین از مودریک به عنوان اوسین بولت دوم یاد می‌کردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...