شکوری: برنامه‌های خوبی برای کمیته آموزش فدراسیون داریم

مدیر پیشین پرسپولیس به تشریح برنامه‌هایش برای کمیته آموزش فدراسیون فوتبال پرداخت.
کدخبر (127482) | 27 دی 1401 | ساعت 13:37
0 81
شکوری: برنامه‌های خوبی برای کمیته آموزش فدراسیون داریم
مدیر پیشین پرسپولیس به تشریح برنامه‌هایش برای کمیته آموزش فدراسیون فوتبال پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، ابراهیم شکوری پس از سرپرستی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم مجدد در خدمت جامعه فوتبال هستم. از دوستانی که در گذشته در کمیته آموزش فدراسیون زحمات زیادی کشیدند، مثل غلامرضا جباری و میرشاد ماجدی تشکر می‌کنم‌. همچنین باید از اعتماد مجدد مهدی تاج تشکر کنم که این وظیفه را بر دوش من گذاشت.

وی افزود: پیش از این هم در فدراسیون فوتبال سمت داشتم و با ساختار، نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت‌های کمیته آموزش آشنا هستم. در گذشته اتفاقات خیلی خوبی افتاده اما نیاز است ما بیشتر کار کنیم و نقاط ضعف را پوشش بدهیم. برنامه های خیلی خوبی در این حوزه وجود دارد.

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من بازیکن فوتبال بودم. در گذشته در بحث اجرایی و مدیریتی فدراسیون فعالیت کردم و در حال حاضر نیز در باشگاه فعال هستم. نقاط ضعفی که باید روی آن کار کنیم، به خوبی می‌شناسم. برنامه‌های خیلی خوبی دارم. مهم‌ترین هدف ما در کمیته آموزش نیز بالا بردن سطح کیفی مدیران، مربیان خودمان و همه افرادی است که در فوتبال حضور دارند.

شکوری تصریح کرد: شاید نیاز باشد در بحث مدیریت، رسانه، نفراتی که اطراف زمین هستند مثل بدنسازها، آنالیزورها و همه نفراتی که در فوتبال فعالیت دارند، برنامه های خوبی داشته باشیم تا خود را به علم روز دنیا مجهز کنیم. قطار فوتبال در حال حرکت است و اگر نتوانیم خود را با آن تطبیق بدهیم، به مشکل می‌خوریم. تمام تلاش ما این است خودمان را در این مسیر در جریان و در حرکت قرار بدهیم تا به علم روز دنیا مجهز شویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...