ساکت الهامی: شجاعی می‌تواند دو سال دیگر بازی کند / هیچ‌چیزی نمی‌خواهیم جز زمین!

ساکت الهامی توضیحاتی را راجع به پیوستن مسعود شجاعی به تیم هوادار و همچنین وضعیت این تیم بیان کرد.
کدخبر (127517) | 27 دی 1401 | ساعت 14:34
0 54
ساکت الهامی: شجاعی می‌تواند دو سال دیگر بازی کند / هیچ‌چیزی نمی‌خواهیم جز زمین!
ساکت الهامی توضیحاتی را راجع به پیوستن مسعود شجاعی به تیم هوادار و همچنین وضعیت این تیم بیان کرد.

به گزارش سرخ نیوز، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد:

چند بازیکن از ما جدا شدند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. کمبودهایی هم داشتیم که با بازیکنانی مثل مسعود شجاعی آن را پر کردیم. او از نوابغ فوتبال ما است و امیدوارم بتوانیم از او در این راه کمک بگیریم. باید شرایط تیم خود را ببینیم تا بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم. برای جذب چند بازیکن ما نامه زده شده و باید شرایط را ببینیم  و حساب کنیم که رضایت‌نامه جدایی آن‌ها را بدهیم یا خیر. البته اولویت ما حفظ این بازیکنان است اما اگر مبجور شویم، رضایتنامه خواهیم داد.
وی ادامه داد:
ما هوادار هستیم و باید به اندازه هوادار از ما توقع داشت. با چالش سختی روبرو بودیم و توانستیم هوادار را به تیمی قابل احترام تبدیل کنیم و این هم نتیجه کار بازیکنان، اعضای باشگاه و مدیریت بود.
*شجاعی می‌تواند دو سال دیگر بازی کند سرمربی تیم هوادار یادآور شد:
شجاعی بازیکن باکیفیت و خوبی است و نه تنها در بخش ورزش بلکه در بخش اجتماعی و خانوادگی نیز می‌تواند الگویی برای جوانان باشد. همچنین او تا ۲ سال دیگر می تواند در بالاترین کیفیت فوتبال ایران بازی کند و می‌توان از وی استفاده کرد.
ساکت الهامی: شجاعی می‌تواند دو سال دیگر بازی کند / هیچ‌چیزی نمی‌خواهیم جز زمین! الهامی در خصوص بازی دادن به فوتبالیست‌های جوان تصریح کرد:
قطعا ابتدا مشکل‌ساز است؛ مثلا در دیدار با صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که تیم‌های قابل احترامی هستند، امتیاز از دست دادیم اما در ۵ هفته آخر امتیازهای از دست رفته را گرفتیم. بازیکنان جوان ما در کنار شجاعی، شجاعیان و پورقاز می‌توانند به ما کمک کنند.
*هیچ‌چیزی نمی‌خواهیم جز زمین! سرمربی هوادار با اشاره به وضعیت زمین تمرینی تیمش گفت:
ما تیمی تهرانی هستیم و از شیرازی (رئیس هیات فوتبال تهران) تقاضا دارم یک زمین برای ما مهیا کند و هزینه آن را هم خواهیم داد. ما از هیچ‌کس چیزی نمی‌خواهیم و فقط یک زمین می‌خواهیم. هیات فوتبال تهران باید برای تیم‌های تهرانی سهمیه در نظر بگیرد و با قیمت‌هایی ارائه می‌شود که قابل صحبت نیست و به نظرم این کار اصلا درست نبود. ما و پیکان به عنوان نمایندگان تهران در مضیقه هستیم و وزارت ورزش و جوانان و هیات فوتبال در این قضیه به ما مدد دهند. در تهران زمین‌هایی داریم که اکنون روی هوا هستند و چرا ما نباید از آن‌ها استفاده کنیم؟
ساکت الهامی: شجاعی می‌تواند دو سال دیگر بازی کند / هیچ‌چیزی نمی‌خواهیم جز زمین! سرمربی هوادار در خصوص وضعیت فرزاد جعفری که قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده است گفت:
جعفری گویا قرارداد داشته و طبق آن فسخ کرده است. باشگاه هم از او شکایت کرده و به دنبال حق خود است و مدیران باید در این خصوص صحبت کنند.
*زمین هما را با هزار التماس گرفتیم وی درباره کیفیت زمین تمرین امروز تیمش توضیح داد:
من از مسئولان مجموعه هما تشکر می‌کنم اما الآن زمستان است و شرایط زمین‌ها خوب نیستند. از آن‌ها تشکر می‌کنم که این زمین را در اختیار ما قرار دادند اما البته پول آن را گرفتند. البته زمینی نیست که شرایطش برای یک تیم لیگ برتری خوب باشد. این ورزشگاه استاندارد است اما کیفیت چمن آن با توجه به سردی هوا خوب نیست و زرد شده است و ۲ هفته دیگر مشخص نیست که چه اتفاقی برای آن می‌افتد. حتی مشخص نیست که آیا ۲ هفته دیگر آن را به ما بدهند یا خیر و همین را هم با هزار التماس گرفتیم.
ساکت الهامی: شجاعی می‌تواند دو سال دیگر بازی کند / هیچ‌چیزی نمی‌خواهیم جز زمین! *پسر رئیس هیات فوتبال ۸ مسئولیت دارد الهامی با انتقاد از رئیس هیات فوتبال به خاطر مسئولیت‌های چندگانه خودش و فرزندش گفت:
رییس هیات فوتبال مسئولیت گرفته و پسرش ۸ مسئولیت دارد و یکی دیگر به آن اضافه کند و آن این باشد که به ما زمین بدهد.
الهامی درباره اعتراض‌های فراوان در کنار زمین تصریح کرد:
من در ۱۵ هفته‌ای که گذشت، تنها به یک صحنه اعتراض کردم که آن هم در یک متری خودم اتفاق افتاد. آن هم اعتراض معمولی بود. این لطف خدا است که به این جایگاه رسیدیم و از داوران ممنون هستم که هوای ما را دارند. من فکر کنم در این فصل، یک بار هم از داوران تذکر نگرفتم و اگر تجربه الآنم را ۵ سال پیش داشتم، جایگاهم خیلی بهتر بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...