سکوت شاه ریچارد شکست ؛ حمایت پدر سرنا ویلیامز از ویل اسمیت!

پدر سرنا و ونوس ویلیامز با حمایت از اسمیت گفت که این بازیگر باید اجازه داشته باشد اسکار خود را حفظ کند.
کدخبر (127553) | 27 دی 1401 | ساعت 15:13
0 173
سکوت شاه ریچارد شکست ؛ حمایت پدر سرنا ویلیامز از ویل اسمیت!
پدر سرنا و ونوس ویلیامز با حمایت از اسمیت گفت که این بازیگر باید اجازه داشته باشد اسکار خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ریچارد پدر سرنا ویلیامز، سرانجام سکوت خود را در مورد رفتار زشت ویل اسمیت در مراسم اسکار سال گذشته را شکست و به شوخی گفت که این ستاره سینما می‌تواند هر زمان که با هم ملاقات کردند، به صورت او سیلی بزند. سرزنش کردن‌‌های ویل اسمیت توسط مردم آمریکا پس از اتفاقی آغاز شد که در آن ستاره هالیوودی پس از تمسخر همسرش توسط کریس راک مجری این مراسم، روی صحنه رفت و به صورت همبازی خود به خاطر شوخی ناراحت‌کننده‌اش سیلی زد.

واکنش پدر سرنا ویلیامز به رفتار اسمیت در مراسم اسکار

ویل اسمیت نقش شخصیت ریچارد ویلیامز را در فیلم زندگینامه‌ای "شاه ریچارد" بازی کرد؛ فیلمی که داستان موفقیت ونوس و سرنا ویلیامز را از نگاه پدرشان روایت می‌کند. اسمیت به خاطر بازی در این فیلم مورد تحسین گسترده منتقدان و طرفدارانش قرار گرفت و برای همین نقش جایزه اسکار سال 2022 را به خانه برد. مربی سابق تنیس در گفتگو با U.S. Sun نظر خود را در مورد مسائل پیرامون رفتار اسمیت در مراسم اسکار مطرح کرده است. او اظهار داشت که این بازیگر را به خاطر کاری که در آن شب انجام داده، قضاوت نمی‌کند، اما می‌گوید اسمیت می‌توانست وضعیت را بهتر اداره کند و رفتار بهتری داشته باشد.
"من فکر می‌کنم هر کاری که او می‌خواهد انجام دهد، همان کاری است که باید انجام دهد. مردم به آنچه می‌خواهند فکر می‌کنند. اگر او عذرخواهی کند خیلی بهتر است اما با این حال می‌خواهد با این شرایط کنار بیاید. من این کار را نمی‌کنم و به شما می‌گوییم که هیچکس را قضاوت نکنید".

سکوت شاه ریچارد شکست ؛ حمایت پدر سرنا ویلیامز از ویل اسمیت!ریچارد ویلیامز : شاید ویل اسمیت به من سیلی بزند!

در تمام مراحل ساخت فیلم، ریچارد ویلیامز و اسمیت هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر برقرار نکردند. با توجه به این موضوع، از ریچارد پرسیده شد که آیا دوست دارد با این بازیگر آمریکایی ملاقات کند، که او به شوخی پاسخ داد:
"قطعاً امیدوارم، بله. من احتمالا فقط سلام می‌کنم. و شاید کاری که او انجام می‌دهد این است که به صورت من سیلی بزند".
فیلم "شاه ریچارد" در نوامبر 2021 اکران شد و با وجود نقدهای مثبت منتقدان، در باکس آفیس شکست خورد. پدر سرنا ویلیامز از اسمیت به خاطر کمک‌هایی که به خانواده‌اش به واسطه این فیلم کرده، سپاسگزار است. در این مصاحبه از ریچارد پرسیده شد که آیا از رسوایی ویل اسمیت که موفقیت فیلم را تحت الشعاع قرار داده، ناراحت است یا خیر که او پاسخ داد:
"نه، او کارهای بزرگی برای من و خانواده‌ام انجام داده است. من فکر می کنم او بسیار خوب عمل کرد، بسیار عالی بود" .
پدر سرنا و ونوس ویلیامز با حمایت بیشتر از اسمیت گفت که این بازیگر باید اجازه داشته باشد اسکار خود را حفظ کند و نباید آن را با اتفاقاتی که در آن شب رخ داد، درگیر کرد. ریچارد به دلیل ناخوشی در مراسم اسکار 2022 شرکت نکرد و نتوانست مراسم را به صورت زنده تماشا کند.   بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...