کینگ کمالی : اندرو جکد می‌تواند کابوس نیک واکر باشد

کینگ کمالی گفت: اگر در مورد یک سال آینده صحبت می‌کردیم، بلافاصله می‌گفتم که اندرو جکد می‌تواند نیک واکر را در آرنولد کلاسیک 2023 شکست دهد.
کدخبر (127573) | 27 دی 1401 | ساعت 16:20
2 397
کینگ کمالی : اندرو جکد می‌تواند کابوس نیک واکر باشد
کینگ کمالی گفت: اگر در مورد یک سال آینده صحبت می‌کردیم، بلافاصله می‌گفتم که اندرو جکد می‌تواند نیک واکر را در آرنولد کلاسیک 2023 شکست دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کینگ کمالی یا همان شهریار کمالی بدنساز بازنشسته‌ ایست که اگرچه از صحنه مسابقات دور شده اما همچنان این رشته را از نزدیک دنبال می‌کند. او پیش از آغاز آرنولد کلاسیک سال 2023 که از دوم تا پنجم مارس در اوهایو برگزار می‌شود، مقایسه‌ای را میان اندرو جکد و نیک واکر در آرنولد کلاسیک انجام داده است.

انگیزه های ویژه نیک واکر برای آرنولد کلاسیک 2023

لیست نفرات شرکت کننده در آرنولد کلاسیک امسال طی چند هفته گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. قبل از اعلام شدن لیست، چارلز گریفن و بلسینگ آوودیبو از مسابقه خارج شدند. هفته گذشته جشنواره ورزشی آرنولد جایزه برنده بخش آزاد مردان را افزایش داد. قهرمان این دوره به جای 200 هزار دلار سال گذشته، 300 هزار دلار به خانه خواهد برد. میزان جوایز این دوره موجی از هیجان و شگفتی را در جامعه بدنسازی ایجاد کرد. انگیزه ایجاد شده برای نیک واکر در آرنولد کلاسیک بیش از اندازه‌ای است که بتوان آن را نادیده گرفت. او هفته گذشته حضور خود در این دوره را رسما علام کرد و امیدوار است پس از کسب این افتخار در سال 2021 دومین عنوان آرنولد کلاسیک خود را بدست آورد. چند روز پس از تصمیم واکر، ترکیب بخش آزاد مردان دوباره تغییر کرد. اندرو جکد که کارت حرفه‌ای خود را در آرنولد کلاسیک آماتور 2022 کسب کرده، وارد این رقابت شد. جکد به عنوان یک تازه کار یک فصل تاریخی را سپری کرد. این بدنساز جوان قبل از اولین حضور خود در المپیا در مسابقات تگزاس پرو و آرنولد کلاسیک انگلستان سال 2022، مدال طلا گرفت. او در مستر المپیا علیرغم تب بالایی که داشت، توانست در رده هشتم قرار بگیرد.

رویارویی اندرو جکد و نیک واکر در آرنولد کلاسیک

حالا کینگ کمالی و کریس استو در مصاحبه با دیو پالمبو از Rx Muscle، نظرات خود را در مورد رویارویی واکر و جکد بیان کردند. به گفته کمالی، جکد نقش کریپتونیت (عامل تضعیف) را برای نیک دارد. کمالی گفت برای اندرو جکد شکست دادن نیک واکر در مسابقات آرنولد پیش رو کار سختی خواهد بود. با این وجود او معتقد است که با توجه به فرم جکد و عوامل عجیب و غریب دیگر، این اتفاق غیرممکن نیست.
"رویارویی این دو نفر کلید اصلی این رقابت است. اگر در مورد یک سال آینده صحبت می‌کردیم، بلافاصله می‌گفتم که اندرو جکد می‌تواند نیک واکر را در آرنولد کلاسیک 2023 شکست دهد اما تنها هفت هفته برای شروع تمرین و رژیم غذایی و هر چیزی فرصت وجود دارد".
کمالی در ادامه می‌گوید:
"در مستر المپیا هیچوقت واکر با جکد مقایسه نشد. قرار داشتن به جای نیک واکر و مشاور او وقاعا دشوار است. شما تا حالا کنار جکد قرار نگرفته‌اید. این بدنساز جهش یافته عامل ترس واکر است. همه ما تایید می‌کنیم که او ترسناک است. این واقعا چیزی است که ما از جکد می‌شناسیم. عامل تضعیف واکر کسی است که ترسناک و خوش فرم باشد و این دقیقا در جکد وجود دارد".
کمالی بر این باور است که اگر جکد عضلات همسترینگ و باسنش را تقویت کند، روی صحنه خطرناک‌تر خواهد بود.
"اندرو بدنی سه بعدی دارد و بسیار ترسناک است و وقتی عضلاتش به جنب و جوش در می‌آیند، منافذ و برجستگی‌هایش به خوبی خودشان را نشان می‌دهند. اگر او رژیم خود را رعایت نکند، ممکن است اثربخشی خود را از دست بدهد".
کریس استو مربی بدنسازی گفتگو را با تعریف از باسن باریک، ران‌های بزرگ و شانه‌های پهن جکد آغاز می‌کند.
"اگر شما به او با دقت نگاه کنید، مطمئنا می‌گویید که از آنچه دیده می‌شود، بسیار بهتر است چرا که اندامش کاملا متناسب است. کمر باریک، باسن باریک، ران های بزرگ، شانه های پهن دارد".

نیک واکر می توانست درک لونسفورد و هادی چوپان را در مستر المپیا شکست دهد

استو به ژست‌های خاصی اشاره کرد که واکر قدرت ارائه آن را داشت تا درک لونسفورد و هادی چوپان را در مستر المپیا شکست دهد.
"من فکر می‌کنم که نیک در مقایسه با یک گروه چهار نفره، به تنهایی برای هادی یا برای لانسفورد خطرناک‌تر بود. شاید شما عامل ترسناک بودن را در نظر گرفته‌اید اما واکر هم توانایی‌‌هایی دارد که در مصاف‌های تک به تک می‌تواند عامل برتری وی باشد".
تا کنون درک لانسفورد و مربی او هنی رامبد هیچ اشاره‌ای به حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 نکرده‌اند. قهرمان سابق المپیا 212 چند روز پیش تصویری از بدن خود را به اشتراک گذاشت که بسیاری آن را نشانه‌ای از بازگشت قریب‌الوقوع او تفسیر کردند. در حالی که طرفداران از ورود لانسفورد مطمئن نیستند، واکر در کمتر از دو ماه تا شروع این رقابت، تمرینات خود به را سختی دنبال می‌کند. او یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این رقابت است اما کینگ کمالی معتقد است نباید از اندرو جکد چشم پوشی کرد.   بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
جان ما ننویس کینگ کمالی خوب این گوزو چیش به کینگ میخوره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اگر هادی بتونه حدود ۱۵ در صد حجمشو بالاتر ببره ولی کاتشو ازدست نده مطمئن باشید بازم اول میشه چون عضلاتش کمو کسری نداره فقط یکم ساق پاش کوچکه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...