قراردادهای عجیب ستاره این روزهای هالیوود و اسطوره WWE

دیو باتیستا در عرصه سینما نسبتا به دوران حضورش در کشتی کج، مشهورتر شده است.
کدخبر (128029) | 28 دی 1401 | ساعت 18:51
0 286
قراردادهای عجیب ستاره این روزهای هالیوود و اسطوره WWE
دیو باتیستا در عرصه سینما نسبتا به دوران حضورش در کشتی کج، مشهورتر شده است.

به گزارش سرخ نیوز، دیو باتیستا قبل از اینکه جا پای دواین جانسون یا همان "راک" در صنعت سینما بگذارد و در هالیوود به یک ستاره بزرگ تبدیل شود، در رقابت‌های کشتی‌کج دوران حرفه‌ای درخشانی را تجربه و کارنامه موفقی را به نام خودش ثبت کرد. او شش بار قهرمان جهان شد و در کنار تریپل اچ، ریک فلر و رندی اورتون، جز جدایی ناپذیر گروه محبوب Evolution بود.

ستاره 53 ساله آمریکایی به خاطر بازی در نقش »درکس ویرانگر» در سه گانه »نگهبانان کهکشان» بسیار معروف‌تر از گذشته شد. البته پس از پخش قسمت سوم این فیلم در سال 2023، او دیگر در این نقش حضور نخواهد داشت. باتیستا همچنین در فیلم‌هایی مانند Spectre و Glass Onion: A Knives Out Mystery و همچنین نقش کوتاهی در سری Gears of War بازی کرده است.

قراردادهای عجیب ستاره این روزهای هالیوود و اسطوره WWE

با این حال، قهرمان سابق 6 دوره WWE فیزیک باورنکردنی خود را مانند دوران حرفه‌ای کشتی، در دوران بازیگری هم حفظ کرده است. با این حال باتیستا برای ورود به دنیای بازیگری قوانین خاص خودش را داشته است؛ قوانینی که آنها را در قراردادهایش اعمال کرده تا خیالش از انجامشان راحت باشد.

او می‌گوید قراردادهای فیلم‌هایش شامل بندی است که به او اجازه می‌دهد حداقل در هر چهار ساعت غذا نخورد! باتیستا در گفتگو با مجله Men’s Health  می‌گوید:

اگر در بین این وعده‌های غذایی گرسنه شوم، معمولاً یک کره بادام زمینی و موز یا یک پنیر کبابی وگان بدون گلوتن مصرف می‌کنم.

باتیستا در مورد رژیم تمرینی خود و اینکه چگونه هر روز تمرین کند، صحبت کرده و می‌گوید گاهی اوقات روزی دو جلسه تمرینی دارد.

پس از بازنشستگی چندین بار از باتیستا درخواست شد تا دوباره به رینگ برگردد، اما همواره اعلام کرده که هیچ تمایلی برای بازگشت به صحنه رقابت ندارد:

متقاعد کردن مردم که واقعاً بازنشسته شده‌ام سخت است. شما نمی‌دانید که این بحث چقدر سخت است. وقتی کشتی‌گیران حرفه‌ای بازنشسته می‌شوند، واقعاً بازنشسته نمی‌شوند. می دانید، وقتی چک دستمزد به اندازه کافی بزرگ یا رویداد به اندازه کافی بزرگ باشد، آنها از دوران بازنشستگی خارج می‌شوند. در مورد من اینطور نیست. من از کسب و کار به شیوه قدیمی خارج شد و هرگز به عقب بر نمی‌گردم. من باید طبق روش خودم همه چیز را تمام می‌کردم و هیچوقت از قوانین خودم کوتاه نمی‌آیم.

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...