مخمصه کلارا چیا؛ پیکه و شکیرا چگونه دختر 23 ساله را زندانی کردند؟

به‌نظر می‌رسد تنها کسی که واقعا از درگیری بین پیکه و شکیرا آسیب دیده، کلارا چیا است.
کدخبر (127961) | 28 دی 1401 | ساعت 16:15
0 604
مخمصه کلارا چیا؛ پیکه و شکیرا چگونه دختر 23 ساله را زندانی کردند؟
به‌نظر می‌رسد تنها کسی که واقعا از درگیری بین پیکه و شکیرا آسیب دیده، کلارا چیا است.

به گزارش سرخ نیوز، آهنگ جدید شکیرا افراد بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است. تمرکز اصلی این آهنگ بر روی جرارد پیکه، همسر سابق این خواننده کلمبیایی و همچنین کلارا چیا، دوست دختر جدیدش و البته مونسترات برنابئو، مادر پیکه قرار دارد. اگرچه میزان اشاره متن آهنگ به دو نفری بعدی خیلی کمتر است، اما در هر حال در بخش‌هایی از آهنگ به کلارا و برنابئو اشاره‌هایی شده است. 

البته خیلی‌ها نمی‌دانند که شکیرا متن ترانه را به طور کامل خودش ننوشته است، اما کسی که پشت متن ترانه قرار دارد، کیتین نام دارد؛ آهنگسازی که آهنگ‌های دیگری برای خواننده‌های اسپانیایی ساخته است. این آهنگساز اظهار داشته که شکیرا بدش نمی‌آمد تا به عنوان کسی که مورد تحقیر قرار گرفته، در متن یک ترانه به تصویر کشیده شود.

شکیرا از نتیجه کارمان بسیار راضی بود، زیرا این همان چیزی بود که او می‌خواست در آهنگ منتقل کند.

مخمصه کلارا چیا؛ پیکه و شکیرا چگونه دختر 19 ساله را زندانی کردند؟

ایده‌ شرورانه‌ای که پسر بزرگ شکیرا و پیکه داد

برنامه تلویزیونی "Despierta America" که در کشور آمریکا برای مخاطبان آمریکای لاتین پخش می‌شود، تصریح کرده است که ایده توصیف زندگی شکیرا و شرایطی که او در این مدت داشته، ممکن است ایده میلان، پسر بزرگ این زوج سابق باشد. به نظر می‌رسد پیکه یک ماه قبل از انتشار آهنگ از متن و زمان پخش آهنگ مطلع بوده است.

با این حال این بازیکن سابق تیم بارسلونا از این موقعیت به وجود آمده استفاده کرده و از رنو و کاسیو طلب حمایت مالی کرده است. با این حال، کلارا چیا از اتفاقاتی که پس از انتشار آهنگ رخ داده، اصلا حس خوبی ندارد. او که تنها 19 سال دارد عنوان کرده است که چهره‌اش در جامعه خدشه‌دار شده و حس یک زندانی را دارد.

مخمصه کلارا چیا؛ پیکه و شکیرا چگونه دختر 19 ساله را زندانی کردند؟

دختر درون آهنگ شکیرا کیست؟

از سوی دیگر معتقد است که دختری که شکیرا در متن آهنگش به او اشاره می‌کند، شبیه خودش نیست. او می‌گوید حتی دختری که چند ماه قبل در یکی از ویدیو استریم‌های پیکه ظاهر شده هم او نبوده است. گفته می‌شود «آنا تورمو» کسی است که هم برای پیکه کار می‌کند و هم در این ویدیوها حضور داشته است.

دیواری میان دو خانه

شکیرا که قصد داشت به طور کامل به میامی آمریکا نقل مکان کند، حالا پس از انتشار آهنگ جدیدش همچنان در شهر بارسلون حضور دارد و با توجه به اینکه شکیرا با خانواده پیکه هم خصومت‌ پیدا کرده، به نظر مانده تا از او و خانواده‌اش انتقام بگیرد. او همسایه دیوار به دیوار خانواده پیکه است و از همین چند روز پیش جنگ خود را با خانواده همسر سابقش آغاز کرده است.

اکنون به نظر می‌رسد این ستاره دنیای موسیقی در حال ساخت دیواری برای جداسازی مناسب این دو ملک است، چرا که این دو خانه با وجود مستقل بودن، در برخی مناطق به هم متصل هستند. اخیرا دوربین‌های تلویزیونی یک میکسر سیمان را در مجاورت خانه شکیرا مشاهده ‌کرده‌اند. 

این اتفاق به دنبال چندین درگیری دیگر است که در هفته گذشته رخ داده است. یکی از آنها مربوط به یک عروس جادوگر سیاه‌پوش بود که در تراس خانه شکیرا قرار داشت و مستقیماً به سمت خانه خانواده پیکه قرار داشت و به آنجا نگاه می‌کرد. همچنین به گفته همسایه‌ها، آهنگ جدید شکیرا در داخل خانه او با صدای بلند پخش می‌شود. آنقدر بلند که می‌توان به راحتی صدای آن را از تمام محله شنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...