درگذشت جی بریسکو در یک تصادف رانندگی

جی بریسکو، کشتی گیر Ring of honor در حالی که به خانه می رفت، پس از تصادف رانندگی کشته شد و دختر خردسالش در وضعیت بحرانی قرار دارد.
کدخبر (128137) | 29 دی 1401 | ساعت 10:04
0 376
درگذشت جی بریسکو در یک تصادف رانندگی
جی بریسکو، کشتی گیر Ring of honor در حالی که به خانه می رفت، پس از تصادف رانندگی کشته شد و دختر خردسالش در وضعیت بحرانی قرار دارد.

به گرازش سرخ نیوز، جی بریسکو کشتی گیر حرفه ای روز سه شنبه در سانحه رانندگی در لورل، دلور، در سن 39 سالگی درگذشت. تونی خان مالک AEW این خبر غم انگیز را در روز سه شنبه در توییتر اعلام کرد و با استفاده از نام واقعی کشتی گیر نوشت:

متاسفانه، جیمین پوگ درگذشت. طرفداران او را با نام جی بریسکو می شناسند، او بیش از 20 سال در ROH ستاره بود، از اولین نمایشش تا به امروز. جی و برادرش مارک بر ROH تسلط داشتند و تا به امروز به عنوان قهرمان سلطنت کردند. ما هر کاری که بتوانیم برای حمایت از خانواده او انجام خواهیم داد. در آرامش بخواب، جیمین.
درگذشت تونی بریسکو در یک تصادف رانندگی این خبر توسط دیو ملتزر، ناظر کشتی کج تایید شد و گفت که این حادثه در ساعت 5:30 بعد از ظهر روز سه شنبه رخ داده است. ملتزر گزارش داد که در این تصادف «دو کودک [در بیمارستان] بستری شدند» و برادرش مارک بریسکو، 38 ساله، «با او در ماشین نبود». طبق گزارش اضطراری که توسط رسانه کشتی Ringside News به دست آمده است، یک زن سوار بر وسیله نقلیه دیگر در صحنه تصادف جان خود را از دست داد. بریسکو، که نام اصلی او جیمین پوگ است، 13 بار قهرمان تگ ROH بود. نامهایی چون تریپل اچ ، تونی خان، تامی دریمر در میان کسانی که ادای احترام می کنند، به چشم می‌خورد. درگذشت تونی بریسکو در یک تصادف رانندگی در این باره بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...